  • 1. Data: 2005-05-10 19:51:29
    Temat: Płaski Mastercard w BPH - ki diabeł?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Kilka tygodni temu aktywowałem w końcu dostęp internetowy do rachunku mojego
    Mastercarda w BPH.
    No i co? Dzisiaj przyszedł jakiś płaski Mastercard zatytułowany 'do
    transakcji internetowych'.
    Ktoś z Was wie co to jest i po co mi to, skoro mam wypukłego w pełni
    sprawnego MC?
    Kartę będę mógł obejrzeć dokładniej dopiero w sobotę.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 2. Data: 2005-05-10 20:00:50
    Temat: Re: Płaski Mastercard w BPH - ki diabeł?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ktoś z Was wie co to jest i po co mi to, skoro mam wypukłego w pełni
    > sprawnego MC?

    A, bo oni teraz różne rzeczy (popatrz na wątek "BPH...niespersonalizowana..."),
    różnym ludziom wysyłają.

    Taki spamerski bank :-)

    http://www.bph.pl
    http://www.bph.pl
    http://www.bph.pl
    http://www.bph.pl
    http://www.bph.pl
    http://www.bph.pl
    http://www.bph.pl
    http://www.bph.pl
    http://www.bph.pl

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 3. Data: 2005-05-10 20:19:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A, bo oni teraz różne rzeczy (popatrz na wątek "BPH...niespersonalizowana..."),
    > różnym ludziom wysyłają.

    A. To dokładnie to samo.
    Ciekawe, czy wszystkim, czy mam się znowu czuć (tfu, tfu) 'wyróżniony' :)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 4. Data: 2005-05-10 20:22:14
    Od: RBproof <...@p...co>

    Dnia Tue, 10 May 2005 20:19:01 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    napisał(a):

    > Ciekawe, czy wszystkim, czy mam się znowu czuć (tfu, tfu) 'wyróżniony' :)

    no cóż chyba muszę Cię zmartwić ;)

  • 5. Data: 2005-05-10 20:37:42
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-05-10 22:19, Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > A. To dokładnie to samo.
    > Ciekawe, czy wszystkim, czy mam się znowu czuć (tfu, tfu) 'wyróżniony' :)

    Heh, może Ci zabiorą wypukłego MC a nową kartę - do neta dostałeś na
    otarcie łez ;-)

    Gree

  • 6. Data: 2005-05-11 07:40:53
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    a czy te płaskie karty nie są lepsze od wypukłych ?
    przecież wypukła może się zetrzeć (to co wystaje wypukłe) przy noszeniu
    w portfelu.

  • 7. Data: 2005-05-11 08:35:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a czy te płaskie karty nie są lepsze od wypukłych ?
    > przecież wypukła może się zetrzeć (to co wystaje wypukłe) przy noszeniu
    > w portfelu.

    Prawda, może,
    ale uwierz mi, że odsetek klientów noszących w portfelu pilnik,
    bądź mający przegródki portfela wykonane z papietu ściernego
    jest naprawdę bardzo, bardzo znikomy.

  • 8. Data: 2005-05-11 14:36:48
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    S.T. wrote:

    > Prawda, może,
    > ale uwierz mi, że odsetek klientów noszących w portfelu pilnik,
    > bądź mający przegródki portfela wykonane z papietu ściernego
    > jest naprawdę bardzo, bardzo znikomy.

    no ale one są plastikowe to mogą się zetrzeć, więc nie widzę żadnego
    powodu dla którego miałoby z karty coś wystawać, nawet lepiej gdyby
    napisy były wklęsłe

  • 9. Data: 2005-05-11 15:17:28
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-11 16:36- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy firma
    mm, wyłuszczający(a) się następująco:

    > no ale one są plastikowe to mogą się zetrzeć, więc nie widzę żadnego
    > powodu dla którego miałoby z karty coś wystawać, nawet lepiej gdyby
    > napisy były wklęsłe

    Jeżeli nigdy nie znalazłeś się w sytuacji, w której potrzebna jest karta
    wypukła, to OK - widać tobie nie jest taka potrzebna.
    A swoją drogą: jakie są te straszliwe konsekwencje, wynikające z
    wytarcia się wypukłych elementów karty?
    Może znowu czegoś nie wiem i żyję w ciemnocie?
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 10. Data: 2005-05-11 15:32:54
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >no ale one s? plastikowe to mog? się zetrzeć, więc nie widzę żadnego
    >powodu dla którego miałoby z karty co? wystawać, nawet lepiej gdyby
    >napisy były wklęsłe

    I sa. Wypukle i wklesle, dla kazdego cos milego (awers/rewers karty).

    Pzdr.
    Lack