  • 11. Data: 2003-05-09 12:14:56
    Temat: Re: Płacenie karta i żądanie przedstawienia dokumentu tożsamości
    Od: "- Robert -" <r...@n...com>

    W niektorych krajach np Francja i czesto Anglia sprzedawcy wymagaja zawsze
    przedstawienia dowodu. Mi to nie przeszkadza. Zwlaszcza, ze uznaja prawo
    jazdy lub polski dowod osobisty (nowy)

    Robert

  • 12. Data: 2003-05-09 13:28:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> wrote:
    > Spotkałem się ostatnio z sytuacją, że przy płaceniu kartą sprzedawczyni
    > zdaje się nie spodobał się mój podpis i poprosiła mnie o dokument
    > tożsamości.
    > Czy dobrze myślę, że nie miała do tego prawa? Co więcej - zapisała sobie
    > serię i numer mojego dowodu na slipie.

    Źle. Poprosic miała prawo. Ty mogłeś odmówić, a ona miała prawo nie
    przyjąć płatności.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2003-05-11 09:16:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > W przypadku, zadnej z kat z ktorych korzystalem do tej pory nie bylo
    zapisow
    > o koniecznosci przedstawiania innego dokumentu poza karta.
    >
    > A w ogole http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=82&start=2

    Od pazdziernika od momentu wejscia w zycie ustawy o EPI sprawa bedzie jasna
    :)

    --
    JaKi