  • 1. Data: 2003-05-08 17:40:04
    Temat: mbank i tytuł przelewu
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl>

    Witam,
    prosze mnie oświecić, w jaki sposób w mbankowym tytule przelewu
    zaznaczyć koniec linii? Entery mu nie pasują, jak uzupełnie do końca
    linii spacjami to w reedycji je kasuje wszystkie. Przenosze się z BSK
    i jestem troche przyzwyczajony do osobnych linii... to było dość
    wygodne. Jak to wygląda w mBanku?

    --
    Tomasz Matuszewski, t...@a...pl, gg: 895856, tel: +48(605)052-627
    "Nie sztuka powiedzieć: "Jestem!". Trzeba jeszcze być." S. J. Lec

  • 2. Data: 2003-05-08 18:16:50
    Temat: Re: mbank i tytuł przelewu
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Tomasz Matuszewski <t...@o...artcom.pl> wrote:

> [...]
    > linii spacjami to w reedycji je kasuje wszystkie. Przenosze się z BSK
    > i jestem troche przyzwyczajony do osobnych linii... to było dość

    O ile wiem wszystko musisz wsisywać ciągiem...

    --
    Veil of Maya
    Balance every joy with a grief