  • 1. Data: 2004-12-05 20:18:18
    Temat: Pełnomocnik/osoba uposażona w IKE MultiFundusz
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Nie wiem czy już o tym nie było, ale czy ktoś przerabiał wyznaczenie osoby
    uposażonej lub pełnomocnika w IKE
    MultiFundusz? Albo może w mBanku bo zdaje się na to samo wychodzi.
    Multilinia odsyła mnie do Skarbca - oni to tylko sprzedają ;-). Sciągnąłem
    ze strony Skarbca formularz "oświadczenia" ale mam kłopot z jego
    wypełnieniem. Skarbiec przysłał mi zadziwiający świstek pt. "potwierdzenie
    zawarcia umowy o prowadzenie IKE". Nie ma na nim _żadnych_ danych
    identyfikujących moją umowę ze Skarbcem lub numeru IKE a coś takiego muszę
    wpisać do oświadczenia. I czy da się to potwierdzić w placówce Multibanku
    przed wysłaniem?
    Wdzięczny będę jeżeli ktoś ma już doświadczenia w tej sprawie i się nimi
    podzieli.

    Bogdan B.