  • 1. Data: 2013-09-03 10:47:40
    Temat: Payl - obciążenie karty w PKLN, a waluta rozliczeniowa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zawsze sądziłem, że jeżeli zlecę obciążenie przez Paypal w PLN (przewalutowanie
    przez Paypal), to do banku wpływa obciążenie w PLN i bank nawet nie wiem jaka
    jest kwota np. w EUR.

    Jednak w mBanku widzę, że obciążono mnie w PLN, ale jest też pole "kwota w
    walucie rozliczeniowej" i tutaj kwota w EUR oraz "kurs" (gdzie EUR przeliczono
    po zacnym kursie 4,11).

    Może mi ktoś przybliżyć z grubsza ten mechanizm takiego obciążania?