  • 1. Data: 2003-12-19 09:18:36
    Temat: PKOBP iban - już w akcji
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    Wczoraj otrzymałem mailem kolejne potwierdzenie transkacji i...
    niespodzianka - w nagłówku nowy, długi numer konta. Ze starymi
    numerami nie ma kompletnie nic wspólnego, ani dwie cyfry się nie
    powtarzają. Piszą też, że starymi można będzie się posługiwać
    równolegle. Oczywiście do dnia X.

    Grzexs

  • 2. Data: 2003-12-19 10:21:03
    Temat: Re: PKOBP iban - już w akcji
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > numerami nie ma kompletnie nic wspólnego, ani dwie cyfry się nie
    > powtarzają. Piszą też, że starymi można będzie się posługiwać

    A ten dzien X, to na kiedy wyznaczono ?

    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2003-12-19 10:50:40
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > A ten dzien X, to na kiedy wyznaczono ?

    jutro :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 4. Data: 2003-12-19 13:21:34
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl>

    Piszą też, że starymi można będzie się posługiwać

    > A ten dzien X, to na kiedy wyznaczono ?

    Gdzieś coś koło połowy przyszłego roku.

    A.I.

  • 5. Data: 2003-12-19 16:43:09
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Grzexs <g...@g...pl> napisał(a):

    > Wczoraj otrzymałem mailem kolejne potwierdzenie transkacji i...
    > niespodzianka - w nagłówku nowy, długi numer konta.
    Smsami też nowy podają
    Ze starymi
    > numerami nie ma kompletnie nic wspólnego, ani dwie cyfry się nie
    > powtarzają.
    a numer oddziału?
    Piszą też, że starymi można będzie się posługiwać
    > równolegle. Oczywiście do dnia X.
    Koniec czerwca?
    > Grzexs

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-12-19 22:30:28
    Od: "darsoon" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > numerami nie ma kompletnie nic wspólnego, ani dwie cyfry się nie
    > powtarzają. Piszą też, że starymi można będzie się posługiwać

    Nowy numer rachunku w PKO BP, zgodny z NRB, ma ze starym numerem wspólny
    identyfikator banku czyli cyfry 3-10.
    Stare i nowe numery rachunków obowiązują do końca czerwca 2004r., zgodnie z
    paragrafem 11 zarządzenia nr 5/2002 Prezesa Narodowego Banku Polskiego
    z dnia 6 maja 2002 r. w sprawie sposobu numeracji rachunków bankowych
    prowadzonych w bankach:
    http://www.nbp.pl/publikacje/System_platniczy/regula
    cje/zarzadzenie_05_2002.
    html.

    Pozdrawiam,
    darsoon

  • 7. Data: 2003-12-23 08:19:16
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Smsami też nowy podają
    > Ze starymi
    > a numer oddziału?
    > Piszą też, że starymi można będzie się posługiwać
    > Koniec czerwca?

    Tak. Przynajmniej tak piszą.

    Grzexs