  • 1. Data: 2004-09-23 11:59:26
    Temat: PKOBP Eurotransfer
    Od: Krystian Brazulewicz <k...@i...pl>

    Pytanie.

    Wybieram się dzisiaj do PKOBP aby wykonać przelew zagraniczny (100 euro)
    i mam w związku z tym pytanie: czy środki, które mają być przelane muszę
    mieć ze sobą w złotówkach, czy mogą też być w euro?

    --
    -# Krystian Brazulewicz
    -# 4Ce Team: solutions, development

  • 2. Data: 2004-09-24 07:29:08
    Temat: Odp: PKOBP Eurotransfer
    Od: "gustaw" <g...@g...pl>

    > Wybieram się dzisiaj do PKOBP aby wykonać przelew zagraniczny (100 euro)
    > i mam w związku z tym pytanie: czy środki, które mają być przelane muszę
    > mieć ze sobą w złotówkach, czy mogą też być w euro?

    Z tego co sie orientuje to moga byc w Euro. Mnie w kazdym razie zawsze
    pytaja czy wplacam w zlotowkach czy w Euro. Co prawda zawsze wybieralem
    zlotowki, ale sporo pytaja ... :)

    gustek

    Czas plynie wolniej niz myslisz - zobacz to !
    www.zegarysloneczne.pl