  • 11. Data: 2014-07-11 07:31:32
    Temat: Re: PKO junior w praktyce
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-07-10 14:59, lolekanabolek pisze:

    > okey, dzięki, to mi wystarczy, po drodze z pracy odwiedzę oddział banku
    > i dokonam zamiany konta za zero na rodzica

    udało się, ale trochę trwało, a ile się musiałem natłumaczyć, że konto
    za zero teraz już dla mnie nie będzie za zero a za 7,9 zeta

    Marcin "lolekanabolek"

  • 12. Data: 2014-07-11 09:20:02
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W oddziale musisz zrezygnowac (czyli samo zastrzezenie nic nie da). Jesli wezmiesz
    IKO - masz 6000 tysiecy bankomatow za free (pko i euronet)

  • 13. Data: 2014-07-11 09:21:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W oddziale musisz zrezygnowac (czyli samo zastrzezenie nic nie da). Jesli wezmiesz
    IKO - masz 6000 tysiecy bankomatow za free (pko i euronet)

    ale żeby nie płacić za kartę muszę zrobić obrót, którego raczej nie zrobię

    ps
    wszystkie bankomaty za free mam już w innych bankach, poza tym b.rzadko
    z nich korzystam (wolę bezgotówkowe płatności)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2014-07-11 17:24:21
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 11/07/2014 09:20, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:
    > masz 6000 tysiecy bankomatow za free (pko i euronet)

    No popatrz, 6 milionów bankomatów za free. A jest tyle we wszechświecie?

  • 15. Data: 2014-07-11 17:45:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No popatrz, 6 milionów bankomatów za free. A jest tyle we wszechświecie?

    czepiasz się 6000 czy 6000 tys....a z ilu z nich zdążysz skorzystać? ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2014-07-11 19:56:53
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 11/07/2014 17:45, RobertS wrote:

    > czepiasz się 6000 czy 6000 tys....a z ilu z nich zdążysz skorzystać? ;-)

    No jasne, czepiam się. Ale te 6 mln. to jedyna zaleta tego całego PEKAŁO
    BP! Ale czego od "państwowego" oczekiwać?
    Że "AMRA" nie wstydzi się na grupie pokazywać (jak BONI)

  • 17. Data: 2014-07-13 20:41:11
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Ale czego od "pa�stwowego" oczekiwa�?

    wybacz, ale pier...isz głupoty. Owszem PKOBP
    ma różne wady, ale ofertą PKO Junior naprawdę
    wyprzedził konkurencję o pięć okrążeń...

    kiedy ostatnio byłeś w PKOBP?! 20 lat temu?!
    dużo się zmieniło chociaż nadal bank ma wady

  • 18. Data: 2014-07-13 21:06:30
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 13/07/2014 20:41, zarząd komplementariusza wrote:

> [...]
    > wyprzedził konkurencję o pięć okrążeń...
    >
    > kiedy ostatnio byłeś w PKOBP?! 20 lat temu?!
    > dużo się zmieniło chociaż nadal bank ma wady

    OK, prawie 20, i już do śmierci tam nie zajrzę, do SA też. A z SKO i
    Juniora dawno wyrosłem. Co tam nowatorskiego? Jednym okiem czytam, że
    jakieś kombinacje między juniorem a seniorem czynić trzeba. Inne banki
    zaspokajają mnie w 100%, i wszystko za ZERO.

  • 19. Data: 2014-07-14 09:20:05
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    rozumiem, że kolega nie jest zainteresowany (a ja
    nie jestem pracownikiem pkobp więc żadnej prowizji
    nie tracę) ale skoro padło pytanie "co takiego
    rewelacyjnego" jest w PKO Juniorze to odpowiem...

    nieco ironicznie powiem, że pkobp wyróżnił sie tym, że
    w XXI wieku zauważył istnienie internetu którego inne
    banki (w zakresie rachunków dla maluchów) nie chcą zauważyć...

    może nie jestem typowym klientem, ale w moim przypadku
    dziecko jest spadkobiercą udziałów w kilku spółkach, a
    ja nie mogę należnych mu pieniążków odbierać na swój
    rachunek tylko muszę wskazać rachunek który _posiada_
    dziecko, dziecko ma 2 lata, więc rachunku samo nie założy

    no cóż, to są "dziwne" spółki, a konkretnie ich zarządy
    to ludzie mocno dziwni. Ale najważniejsze że płacą tyle
    ile sie należy. Przyznaję, mocno nietypowy przypadek.

    większość banków nie prowadzi takich dziecięcych rachunków
    wcale albo prowadzi je w formie bez dostępu internetowego

    korzystając np. z millenium muszę pojechać do miasta, odstać
    swoje w kolejce, wypłacić gotówkę w kasie. W pkobp 2 kliknięcia
    i po robocie. Dodatkowo inne banki przymuszają abym właśnie
    u nich miał (płatne) konto osobiste bo inaczej maluchowi nie
    założą rachunku. PKO BP także przymusza ale "konto rodzica" 0,00

    pół dnia uratowane, pieniążki na bilet czy benzynę oszczędzone

  • 20. Data: 2014-07-14 12:53:44
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    Nie jest tak zle ;)
    A co udalomi sie zrobic z zespolem w PKO?
    Nowe SKO, Junior od podstaw no i IKO od fazy koncepcji do momentu wdrozenia, a od
    niedawna i dalszy rozwoj.
    Czyli chyba az tak zle nie jest.
    Swoja droga - SKO i Junior - w troche ponad dwa lata ubankowilismy ponad 5% polskiego
    spoleczenstwa <13 roku zycia. Chyba niezle?
    Jak podrosna za nascie lat - beda mogli swobodnie wybrac oferte. Czy dalej zostac w
    polskim banku, czy wybrac inny, z akurat lepsza oferta ;)