  • 1. Data: 2005-07-27 05:07:10
    Temat: PKO BP - pani nie chce dać regulaminu do kredytu, czy to normalne ?
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    Czy ktoś ubiegał się o kredyt w PKOBP ?
    Ja byłem się orientować o kredyt hipoteczny i gdy poprosiłem o regulamin to
    pani nie chciała mi go dać, czy to normalne ?
    Dostałem jedynie ulotkę.
    Nadmienię, że przed wizytą w PKO BP byłem w Millenium i tam dostałem
    regulamin.

    Czy mam prawo wyegzekwować regulamin czy nie ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-27 05:49:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nuworysz wrote:

    > Czy mam prawo wyegzekwować regulamin czy nie ?

    w umowie bedzie napisane, ze zapoznales sie z regulaminem, wiec sie
    zapytaj gdzie regulamin, wez do reki i powiedz, ze umowe przyjdziesz
    podpisac jutro jak przeczytasz regulamin.

    a w ogole to popros szefa tej pani i tyle

  • 3. Data: 2005-07-27 10:50:11
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > podpisac jutro jak przeczytasz regulamin.
    >
    > a w ogole to popros szefa tej pani i tyle

    Pani powiedziała, że oni "już nie mają regulaminu od 1,5 roku"

    Znaczy chyba na jakichś ogólnych warunkach jadą ?

    pozdr

  • 4. Data: 2005-07-27 13:42:44
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    Po prostu robi ciebie pani z okienka w balona.ZAWSZE musisz dostac regulamin
    i tyle. Prowadze biuro posrednictwa kredytowego i zawsze sie z systemu
    drukuje regulamin jak nie dam klientowi regulaminu to mam przechlapane bo
    bank czesto wydzwania do moich klientow i sie pyta jakie dokumenty klient
    dostal. Generalnie to nie polecam PKO BP .W kazdym banku z ktorym
    wspolpracuje regulamin stanowi intergalna czesc umowy i nie da sie
    wydrukowac umowy bez niego.

    Mirek

  • 5. Data: 2005-07-27 17:49:29
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

> [...]
    > dokumenty klient dostal. Generalnie to nie polecam PKO BP .W kazdym banku
    > z ktorym wspolpracuje regulamin stanowi intergalna czesc umowy i nie da

    Po pierwsze ta pani ma swoje biuro, po drugie mówi, ze mi nie da bo nie ma i
    nie będzie, a jak będę cos podpisywał to nie będzie tam NAPEWNO wzmianki,
    ze "zapoznałem się z regulaminem". Znajoma brała kilka lat temu kredyt i
    wtedy faktycznie regulaminy były..... notabene załatwiała to z tą samą
    panią, ale jak to pani powiedziala od 1,5 regulaminow nie prowadza

    Jest tu kto moze z PKOBP.... ? ani żywej duszy.....

    pozdr

  • 6. Data: 2005-07-27 19:21:24
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-07-27 19:49:29, Nuworysz napisał(a):

    > Po pierwsze ta pani ma swoje biuro, po drugie mówi, ze mi nie da bo nie ma i
    > nie będzie,

    Biuro rozumiem w celi nr 48?

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 7. Data: 2005-07-27 20:20:10
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

> [...]
    > samą panią, ale jak to pani powiedziala od 1,5 regulaminow nie prowadza

    To jakies dziwne to biuro, jutro zapytam znajomego z PKO BP czy ma regulamin
    to na mejla podesle chyba ze jest na urlopie to klapa.

    Mirek

  • 8. Data: 2005-07-27 20:28:42
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > To jakies dziwne to biuro, jutro zapytam znajomego z PKO BP czy ma
    > regulamin to na mejla podesle chyba ze jest na urlopie to klapa.
    >
    > Mirek

    to nie biuro, ani okienko, ani agencja, ani cela :-) to dział kredytów
    hipotecznych w marmurowym banku, a podań tam od cholery, chyba rzeczywiście
    jest teraz bum na te kredyty hipoteczne tak jak piszą o tym w prasie i w
    necie

    pozdr

  • 9. Data: 2005-07-27 20:46:58
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 27 Jul 2005 22:20:10 +0200, "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>
    wrote:

    >To jakies dziwne to biuro, jutro zapytam znajomego z PKO BP czy ma regulamin
    >to na mejla podesle chyba ze jest na urlopie to klapa.

    Co wy z tym regulaminem. Musi byc regulamin??? Ja mam kredyt z GE i
    tez nie mam regulaminu. Bo nie istnieje. A nie istnieje dlatego, że
    nie jest potrzebny - wszystko jest w umowie.

    G.

  • 10. Data: 2005-07-28 11:18:08
    Od: Gniewomir <s...@s...pl>

    W dniu 2005-07-27 22:46, *Piotr Gralak* napisał(a) co następuje:

    > Co wy z tym regulaminem. Musi byc regulamin??? Ja mam kredyt z GE i
    > tez nie mam regulaminu. Bo nie istnieje. A nie istnieje dlatego, że
    > nie jest potrzebny - wszystko jest w umowie.

    Potwierdzam. Mam hipoteczny w PKO BP i nie widziałem żadnego regulaminu na
    oczy. Nie ma tez o nim żadnej wzmianki w umowie. Umowa jest najważniejszym
    obowiązującym mnie dokumentem.

    --
    *Gniewomir*
    "...kiedy czegoś gorąco pragniesz cały wszechświat sprzyja potajemnie