  • 1. Data: 2002-11-21 16:28:02
    Temat: PKO BP eSUPERKONTO
    Od: e...@o...pl

    Witam,
    Obecnie mam superkonto w PKOBP.
    Od 3 miesiecy czekam na telefon od nich, zeby dali mi znac, kiedy mam przyjsc
    po VISE Classic. Wczesniej bylem 3 razy i stalem po 1.5 godziny, zeby sie
    dowiedziec, ze moge sobie pojsc. Szlag mnie trafia jak slysze PKO.
    Na szczescie mam jednak eSUPERKONTO i mam tych urzednikow daleko... Lecz w
    sumie okazuje sie, ze: place 9+3=12 zl za konto, musze uzywac 2 a nie jednego,
    z czego mam az 2 VISY Electron (na co mi 2?). Dostep do internetu-ok. Oplaty za
    przelewy-za darmo (internet). Lecz gdy chce wziac pozyczke odnawialna-problem,
    bo nie moge, poniewaz wszystko mam na e-koncie. Visa Classic? Dla e konta - nie
    ma. Kurcze.
    Moze znacie i korzystacie z uslug banku, ktory oferuje: te dwie karty, pozyczke
    odnawialna (nie musi byc b. duza), oplaty za prowadzenie konta nie sa duze,
    przelewy za darmo lub za grosze, dostep do konta przez internet oraz wydruki
    potwierdzen przelewow (moga byc miesieczne)?
    Zastanawialem sie nad Lucasem, lecz slyszalem opinie, ze na dobra sprawe po
    przejeciu Lucasa przez francuzow, nie wiadomo co dalej. mBank odpada (brak
    karty kredytowe i wyciagow), PKO SA? CITI (straszne %). Moze ING BSK Prestige
    za 14 PLN?
    Co proponujecie?

  • 2. Data: 2002-11-22 14:24:02
    Temat: Re: PKO BP eSUPERKONTO
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wydruki
    > potwierdzen przelewow (moga byc miesieczne)?

    Sprawdzales oferte Multibanku?

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 3. Data: 2002-11-22 15:45:31
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    e...@o...pl wrote:

    > Co proponujecie?

    Multi?

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-11-22 18:49:36
    Od: e...@o...pl

    > Multi?
    >
    > pzdr
    >
    > Tomek
    > --
    > Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

    :: Korzystasz z Multi? Co o nich wiesz, poza tym co mozna znalezc na
    oficjalnych stronach?

    Greetz,
    Mariusz

  • 5. Data: 2002-11-23 13:01:42
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    e...@o...pl wrote:

    > :: Korzystasz z Multi? Co o nich wiesz, poza tym co mozna znalezc na
    > oficjalnych stronach?

    Osobiście nie, ale korzysta moja Mama i koledzy z pracy.
    Pożyczki (szczególnie małe) dają bezproblemowo na podstawie historii z
    innego banku, na podstawie tej samej historii dostaniesz od ręki VC
    debetową (wtedy electron Ci w ogóle niepotrzebny), opisy procedur
    otrzymywania KK możesz sobie postudiować na tej liście ostatnimi czasy
    (zdecydowanie lepiej wyglądają dla klientów >6 mieś). Dostęp internetowy
    OK, przelewy na RO działają już sprawnie. Trochę mało bankomatów
    bezprowizyjnych, ale na to to sobie możesz Inteligo otworzyć i będziesz
    miał te same co dotychczas.

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2002-11-23 18:27:00
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    Multi

    > :: Korzystasz z Multi? Co o nich wiesz, poza tym co mozna znalezc na
    > oficjalnych stronach?
    ja korzystam i nie narzekam za bardzo. Konto założyłem sobie jeszcze jako
    studnet. Mam kredyt odnawialny.

    Szybko zrezygnowałem z e-PKO.

    Stryket