  • 1. Data: 2004-06-01 15:37:52
    Temat: P******** inteligo:/
    Od: "Shilon Azrael" <s...@p...onet.pl>

    Mam konto w inteligo i nie potrafie zrozumiec czemu nie moge jeszcze wyjac
    pieniedzy z bankomatu??:/ Juz od 13 na stronie inteligo jest informacja o
    tym ze niby wszystko dziala itp. ale wcale tak nie jest. Bez problemu moge
    sie zalogowac ale nic poza tym:/
    Czy ktos wie kiedy wreszcie Inteligo zacznie wyplacac kase z bankomatow??

    pzdr
    Shilon

  • 2. Data: 2004-06-01 15:55:51
    Temat: Re: P******** inteligo:/
    Od: "iczek" <p...@U...fot.pl>

    Zlosliwie zacytuje zdanie z portalu pkobp :):

    "...Uprzejmie informujemy, że zakończyło się połączenie ofert e-PKO i
    Inteligo. Rachunki e-Superkonto funkcjonują już w pełni w ramach i na
    zasadach konta Inteligo. Dotychczasowi Klienci e-PKO mogą już aktywować
    konta Inteligo i karty Inteligo VISA Electron..."

    Cos ci nie dziala ?:))
    Wspolczuje. Sam dzisiaj niezle sie wkurzylem

    piotr

  • 3. Data: 2004-06-01 16:01:12
    Temat: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    Inteligo i jego troska o klienta!

    W dniu dzisiejszym PKO BP postanowilo polaczyc oferty swoich kont
    internetowych w jedną całość. Pewnie klienci E-PKO się z tego powodu cieszą
    .... szkoda tylko, że użytkowników Intligo spotkały przy okazji same
    nieprzyjemności.
    Od kilku dni wiadomym było, że konta Inteligo będą niedostępne od północy
    1.06.2004 do 10 rano. 10? Czy aby napewno. Przykro mi ale jak się okazuje
    nie do 10 rano ale do ... wciąż nie wiadomo kiedy.
    Przez wiele lat korzystałem z konkurencyjnego banku jednak jego usługi
    on-line były bardzo słabe więc postanowiłem się przesiąść na Inteligo. To
    był największy błąd mojego życia! Od samego początku trapią mnie jakieś
    problemy! Już sam proces założenia konta przeciągał się w nieskończoność! Z
    dwóch tygodni na dostarczenie do mnie materiałów inteligo zrobiły się 3! Nie
    wspominając o kurierze, który wydzawniał za mną o 7:30 rano aby umówić się
    na dostarczenie przesyłki! Potem było coraz weselej blokady na
    niezrealizowane płatności kiedy to bankomat poinofromował, że o pieniądzach
    to ja mogę pomarzyć. W dodatku bankomaty PKO są inteligentniesze niż ich
    użytkownicy i nie potrafią wypłacić kwoty 30 zł, nie mówiąc juz o
    oszałamiającej sumie 10 zł. Chcesz nie chcesz człowieku musisz wypłacić od
    razu odpowiednio 40 zł lub 20 zł. Nie jest to wielka niedogodność ale w
    połączeniu z notorycznie nie pracującymi bankomatami w centrum Częstochowy
    doprowadza czasem do furii. Wspaniale się zapowiadające przelewy E-Mail
    money, po których zleceniu system inteligo wyświetla komunikat, że nie mogą
    zostać zrealizowane .... choć pieniądze z konta są księgowane jako przesłane
    i odebrane (trafiają do histroii rachunku, a nie do blokad)! W takiej
    sytuacji konsultanci inteligo (do których dodzwonienie trwa czasem ponad
    godzinę) oczywiście twierdzą, że wszystko jest w jak najlepszym porządku i
    ODMAWIAJĄ przyjęcia zgłoszenia reklamacji! Zresztą to w tym banku bardzo
    popularny zwyczaj. Jeśli cokolwiek dzieje się nie w porządku z kontem
    wieczorem można usłyszeć informację, że konsultant NIE JEST W STANIE niczego
    sprawdzić, bo synchronizuje się system informatyczny! Nawet gdy system już
    działa i można się zalogować konsultanci wciąż z uporem maniaka twierdzą, że
    nic się nie da zrobić i oni żadnego zgłoszenie nie przyjmą. Pewnie to im
    podnosi ocenę w oczach menedżera, szkoda, że kosztem wkurzonych do granic
    wyobraźni klientów. Zresztą infolinia Inteligo mocy sprawczej nie ma żadnej.
    Zastrzeżenie przy zakładaniu konta, że sms o zmianach na rachunku mają
    docierać między 8, a 22 wcale nie znaczy, że tak będzie. Próby rozwiązania
    problemu przez infolinię też spełzają na niczym i comiesięczne telefony z
    prośbą o skorygowanie tego ustawienie pozostają bez echa.
    Jedna to są drobnostki w porównaniu z tym co PKO zafundowało klientom dziś.
    Okazuje się, że zapowiedź o uruchomieniu systemu po połączeniu z E-PKO jest
    fikcją. Widniejący na stronie www.inteligo.pl zapis "Serwisy transakcyjne
    oraz karty płatnicze są już dostępne. Ze względu na trwające aktywacje
    klientów e-PKO system Inteligo jest obecnie znacznie obciążony i działa
    wolniej - przepraszamy." jest fikcją okazuje się, że do godziny 18 nie ma
    możliwości skorzystać z kart płatniczych. Bankomaty uparcie od rana
    twierdzą, że "Transakcja nie może zostać zrealizowana", a co za tym idzie
    zostałem dziś pozbawiony możliwości robienia zakupów, zatankowania samochodu
    i co najgorsze zjedzenia czegokolwiek od rana do wieczora w pracy. Zabawne
    jest to, że próba wypłacenia pieniędzy kończy się zablokowaniem środków, ale
    o wypłacie gotówki można pomarzyć! Proszę sobie wyobrazić sytuację kiedy
    tankujemy spokojnie samochód na stacji, idziemy do kasy i co? Wkładamy rurkę
    do zbiornika i ściągamy paliwo żeby stacji oddać bo zapłacić nie ma czym!
    Zapewnienia, że konta prowadzone przez PKO są nowoczesne to jedna wielka
    bujda. To co PKO prezentuje jest poniżej wszelkiej krytyki. Dodzwonienie się
    do konsultantów jest niewykonalne, linia cały czas jest zajęta. Zresztą jak
    zwykle znudzony pracownik pewnie opryskliwie odpowie, że wszystko jest w jak
    najlepszym porządku, choć dobrze wie, że nie jest.
    Bardzo mnie interesuje w jaki sposób PKO zrekompensuje te niedogoności
    użytkownikom. W każdym bądz razie okazuje się, że Inteligo jest tak samo
    kiepskim bankiem jak samo PKO BP, którego pracownicy przez bardzo długi czas
    na karty inteligo patrzyli jakby im prezentować conajmniej szachownicę i
    kazać grać z Kasparowem bez objaśnienia zasad, ich wzrok wyrażał skrajne
    zdziwienie "A cio to jest?". Dokonanie wypłaty przy niedziałającym
    bankomacie na zasadzie dyspozycji ustnej było niemożliwe, dokonanie wpłaty
    tych 10 zł, które bankomat wypłacił więcej niż byśmy chcieli na tej samej
    zasadzie również było niemożliwe! Po prostu ręce opadają i lepiej trzymać
    kasę w bieliźniarce nich tym niefortunnym pseudobanku (choć pewnie za to
    określenie PKO się obrazi, może wobec tego lepiej napisać
    PSEUDOELEKTRONICZNYM Banku) ....

    Szymon Życiński

    PS. Jeśli uda mi się w ogóle dodzwonić do serwisu inteligo zażyczę sobie
    przeprosin na piśmie i rekompensaty za stracony czas, nerwy i niepoważne
    traktowanie użytkowników!

  • 4. Data: 2004-06-01 16:02:49
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    ja sie nie wkurzylem ... ja sie wqr..... az wysmarowalem do polityki,
    newsweek, tvn i wyborczej .... Normalnie przez te 4 lata w Slaskim takich
    walkow nigdy nie widzialem na oczy, choc tam system on-line dzialal tylko z
    JVM Microsoftu, podobno poprawili to jak juz sie wkurzylem i sie przenioslem
    do PKO BP ...

    Szymon

  • 5. Data: 2004-06-01 16:11:54
    Temat: Re: Wrzucilem do kilku redakcji ....
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > użytkownicy i nie potrafią wypłacić kwoty 30 zł, nie mówiąc juz o
    > oszałamiającej sumie 10 zł. Chcesz nie chcesz człowieku musisz wypłacić

    Sorx, jak słyszę to pitolenie na temat niemożności wypłaty 10zł to mi
    zajady ze śmiechu pękają. :)))
    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-06-01 16:15:52
    Od: "bartek" <xtek[no-SpAm]@op.pl>

    Użytkownik "Szymon" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    cieszą
    > .... szkoda tylko, że użytkowników Intligo spotkały przy okazji same

    Stary, wrzuc na luz. A mylisz ze a jaki sposob maja polaczyc te 2 systemy ??
    Przeciez to normalne. Spokojnie ;)

    Pozdrawiam
    bartek

  • 7. Data: 2004-06-01 16:16:13
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Sorx, jak słyszę to pitolenie na temat niemożności wypłaty 10zł to mi
    > zajady ze śmiechu pękają. :)))

    Zawsze jak idziesz na piwo bierzesz wieksze kwoty? Ja nie mam zamiaru wracac
    na czworakach do chaty i mozliwosc wyjecia 30 zl jest optymalna dla mnie i
    jest to wazne. Dla Ciebie mniej? No coz kup sobie masc na zajady ... Chodzi
    o sam fakt beznadziejnie zrealizowanej uslugi.

    Szymon

  • 8. Data: 2004-06-01 16:17:29
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Stary, wrzuc na luz. A mylisz ze a jaki sposob maja polaczyc te 2
    > systemy ?? Przeciez to normalne. Spokojnie ;)

    Sorki ale sam jestem informatykie wiec nie mow mi, ze to jest normalne. Dali
    sobie ramy czasowe 10 h i jest to dosc az z nadwyzka o ile informatycy
    przygotowali sie do tego solidnie. Za takie bledy mnie pokazano by drzwi i
    trawnik przed biurem ...

    Szymon

  • 9. Data: 2004-06-01 16:26:01
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > Zawsze jak idziesz na piwo bierzesz wieksze kwoty? Ja nie mam zamiaru
    > wracac
    > na czworakach do chaty i mozliwosc wyjecia 30 zl jest optymalna dla mnie
    > jest to wazne.

    Jeśli jedyną formą regulowania ilosci zakupionego alkoholu jest ilość
    posiadania kasy w portfelu to współczuję... ;)

    > Dla Ciebie mniej? No coz kup sobie masc na zajady ...

    Teraz to już będę musiał :)

    > Chodzi
    > o sam fakt beznadziejnie zrealizowanej uslugi.

    Mój bankomat PKO BP _czasami_ ma 10zł. Poczytaj grupę, dowiesz się od
    czego zależy możliwość wypłaty 10zł, 20zł czy 50zł. Aha - teraz możesz
    sobie iść do agencji PKO (jest tego na pęczki) i wypłacić 7.50 jesli
    chcesz. Tylko się nie przesadzaj z tym piwem :)

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-06-01 16:30:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Szymon Życiński napisał:
    > PS. Jeśli uda mi się w ogóle dodzwonić do serwisu inteligo zażyczę
    > sobie przeprosin na piśmie i rekompensaty za stracony czas, nerwy i
    > niepoważne traktowanie użytkowników!

    oraz firmowego długopisu.

    BP NMSP

    --
    Poke / pl.biznes.banki - Message-ID: <M...@n...mm.pl>
    "Uwazam ze ban ktory ma tylko kontakt z klientem przez telefon lub internet