  • 1. Data: 2020-11-23 11:36:28
    Temat: Oprocentowanie walut w bankach dostępnych dla polskich rezydentów
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ostatnio wyczytałem, że mimo krańcowo niskich w Polsce stóp procentowych lokat
    walutowych, strata na inflacji dla walut jest znaaacznie mniejsza niż dla złotówek. W
    związku z tym zacząłem poszukiwać w miarę wygodnych lokat walutowych. Ponieważ jednak
    - podobno - poza granicami zdarzają się lokaty korzystniejsze niż walutowe w kraju,
    zastanawiam się, w jakich to bankach polski rezydent ma szanse założyć lokatę (choć
    niekoniecznie konto) w EUR czy USD zdalnie.
    Wiadomo, że w N26 nie ma lokat. Czy znacie jakieś odpowiednie banki?

    witrak()