  • 1. Data: 2002-06-01 00:34:19
    Temat: Oprocentowanie w mBanku w dół...
    Od: "trzesnk" <t...@i...com.pl>

    Od 1 czerwca. Prezent dla dziatek.

    trzesnk

  • 2. Data: 2002-06-01 06:50:58
    Temat: Re: Oprocentowanie w mBanku w dół...
    Od: "Janek Werbinski" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>

    Użytkownik "trzesnk" <t...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ad94og$64m$1@news.onet.pl...
    > Od 1 czerwca. Prezent dla dziatek.

    :-(((
    Muszę jednak przyznać mBankowi, że bardzo wyraźnie o tym informuje. Za
    sposób informowania o obniżce oprocentowania ma u mnie duży plus i za to ich
    lubię jeszcze bardziej. To bardzo fair w stosunku do klienta. Postępują
    bardzo uczciwie. Nie znaczy to oczywiście, że nie zrobię małego przelewu do
    banku, w którym dają więcej. :-PP

    Ciągle pamiętam nieco ukryte, niebezpośrednie informacje o obniżkach w
    Inteligo: "Zwiększamy atrakcyjność", a małymi literkami: "zmiana TOiP,
    załaduj pdf-a".

    Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
    Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

  • 3. Data: 2002-06-01 07:35:29
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Janek Werbinski <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> pisze:

> [...]
    > sposób informowania o obniżce oprocentowania ma u mnie duży plus i za
    > to ich lubię jeszcze bardziej. To bardzo fair w stosunku do klienta.

    Zgadzam się, to dosyć wyjątkowe, szczególnie tutaj zobaczcie:

    http://info.mbank.com.pl/logout.html

    > Nie znaczy to oczywiście, że nie zrobię
    > małego przelewu do banku, w którym dają więcej. :-PP

    A nie, no jasne... Ale też wyraźnie o tym piszesz, więc jesteś OK :))

  • 4. Data: 2002-06-01 08:02:57
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Muszę jednak przyznać mBankowi, że bardzo wyraźnie o tym informuje.
    noo.
    zwlaszcza na reklamach na onecie :-\

    pozdrawiam

    romekk

  • 5. Data: 2002-06-01 08:31:51
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zgadzam się, to dosyć wyjątkowe, szczególnie tutaj zobaczcie:
    >
    > http://info.mbank.com.pl/logout.html

    A to chyba dali dzisiaj, bo wczoraj, gdybym nie wszedł na stronę aktualności
    to bym nie wiedział o zmiane %, a robię to raz na tydzień.
    Więc tym razem rzeczywiście należy się mBankowi pochwała

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-06-01 09:27:02
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Zgadzam się, to dosyć wyjątkowe, szczególnie tutaj zobaczcie:
    >
    > http://info.mbank.com.pl/logout.html

    Boje się, żeby się to nie zmieniło po sprzedaży mBanku.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 7. Data: 2002-06-01 13:20:16
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Boje się, żeby się to nie zmieniło po sprzedaży mBanku.

    No coz, to juz bedzie marmurek =)

  • 8. Data: 2002-06-01 19:45:08
    Od: <m...@p...onet.pl>

    "Z radością oświadczamy, że obniżyliśmy właśnie oprocentowanie naszego
    wspaniałego, rewelacyjnego kredytu. Jeszcze nigdy kredyt nie był tak tani jak
    teraz! itd. ble, ble, ble ..."

    A przy obniżaniu oprocentowania od depozytów powinny banki mówić tak:

    "Łączymy się z Wami, Kochani Klienci, w głębokim żalu i ropzpaczy z powodu
    utraty Waszych bliskich, tzn. wysokich odsetek od sum zgromadzonych na naszych
    kontach. W tych trudnych dla nas wszystkich chwilach chcemy wyrazić nasz cały
    ból. Przykro nam z tego powodu, ale musieliśmy obniżyć oprocentowanie kont i
    lokat. Mówimy głośne PRZEPRASZAMY i wskazujemy winowajców tej sytuacji, a są
    nimi członkowie Rady Polityki Pieniężnej, którzy obniżyli właśnie stopy bazowe.
    Minutą ciszy oddajemy hołd naszym zyskom ..."

  • 9. Data: 2002-06-02 08:38:23
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ad9v3h$423$3@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Roman Kubik wrote:
    > noo.
    > zwlaszcza na reklamach na onecie :-\

    Nic tylko pogratulowac! Jak najwiecej takich informacji i szybkich reakcji
    na decyzje rady RPP :))))

    Ale tak na powaznie mBank za bardzo zaczyna sie robic zwyklym bankiem z
    ograniczonym jak na ten typ banku uslugami (bo duze koszta)
    Oprocentowanie nie najwyzsze, uslugi nowe albo nie zostana wprowadzone -
    drogie. Co niektore obiecane juz wczesniej, wprowadzenie ich slimaczy sie
    niemilosiernie

    Wystarczyloby tylko utrzymywac oprocentowanie o nieco wyzszym
    oprocentowaniu od innych a juz poprzez takie psychologiczne podejscie
    wiecej bedzie klientow oraz depozytow (bez dodtakowych promocji ala "krag
    przyjaciol)