  • Data: 2009-12-17 15:32:13
    Temat: Opłata za przelew walutowy w PKO BP
    Od: "stas" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam speców bankowych.
    Mam pytanie dotyczące prowizji za niezrealizowany przelew walutowego z EU w
    PKO BP
    Sytuacja wygląda następujaco:
    Osoba z zagranicy (DE) wpłaca przelewem na zlikwidowane już konto w tym
    banku kwotę 70 ?
    Oczywiście bank zwraca tą kwotę z informacją że takie konto nie istnieje,
    jednak kwota jest już pomniejszona o około 40?
    I tu moje pytanie: czy jest to możliwe by była taka prowizja? Przecież to
    jest prawie 40% wartości przelewu!!
    Podejrzewam że cos tu sobie PKO BP nadużyło i chciałbym by osoba wpłacająca
    mogła część odzyskać.
    Dlatego z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i sugestie.

    pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i sugestie
    Staś