  • 1. Data: 2002-01-18 11:28:39
    Temat: Opinie o Nordei
    Od: "Anna" <p...@t...pl>

    Witam

    Chciałabym założyć konto w Nordei. Czy może ktoś ma jakieś doświadczenia z
    tym bankiem, jak wyglądają kredyty mieszkaniowe, i czy naprawdę opłaca się z
    nimi wiązać na dłużej?

  • 2. Data: 2002-01-18 11:37:51
    Temat: Re: Opinie o Nordei
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Chyba za krotko dzialaja, zeby moc cos powiedziec.
    Patrzac jednak na plany (przejecie LG Banku), polaczenie kilku instytucji
    finansowych, a takze co najwazniejsze na inwestroa strategicznego..
    Kolejna rzecz - chca wycofac akcje z gieldy w zamian dac prestizowe PDRy
    (czy jak to zwal te GDRy ;))).

    A wiec...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-18 11:39:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A tak BTW to ciekaw jestem ile procent pytan typu a co sadzicie o, pochodzi
    od samych pracownikow banku, sluzb PR i tak dalej i tak dalej :)
    Duza moze nie, ale mysle ze kazdy musial sie pokusic o wyslanie maila -
    szczegolnie jesli chodzi o banki malo znane. Bo o takim Citi to chyba za
    duzo sie pisze (he he - jak sie naczytalem - to bede na przyszlosc omijal
    duuuuuzym lukiem :)

    --

    ------

  • 4. Data: 2002-01-18 12:14:41
    Od: "Czarny" <a...@s...com>

    Hello :)

    Mam konto w nordei od początku ich istnienia w polsce i jestem zadowolony,
    na początku zdarzały im się drobne cuda (np. wysłali mi raz wyciąg mimo że
    nie chciałem) ale od dłuższego czasu jest OK :)

    np. przelewy za granicę mają najtańsze na świecie :)

    Radek

  • 5. Data: 2002-01-18 13:29:45
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > Chyba za krotko dzialaja, zeby moc cos powiedziec.
    > Patrzac jednak na plany (przejecie LG Banku), polaczenie kilku instytucji
    > finansowych,

    Z tymi polaczeniami jest wlasnie najgorzej vide Handlowy-Citi czy ostatnio
    BPH-PBK. chyba najmniej bezbolesnie idzie BZ - WBK.
    Ale generalnie lepiej odczekac az polaczenie zostanie sfinalizowane nie
    tylko na papierze ale takze technicznie.
    Nalepic inna nalepke to jeszcze nie znaczy zmienic produkt ... :-)

    AO

  • 6. Data: 2002-01-19 00:05:51
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    > A tak BTW to ciekaw jestem ile procent pytan typu a co sadzicie o,
    pochodzi
    > od samych pracownikow banku, sluzb PR i tak dalej i tak dalej :)

    jesli nie maja nic na sumieniu - to pewnie i wysylaja
    ale o ilu bankach mozna napisac dobrze ?
    sytuacja zmienia sie w czasie - obecnie z dobrych bankow jest np mbank - ale
    np sprawe zlecen stalych maja zdupcona - az do krwi ostatniej,
    lg - mialo u mnie super negatywna ocene - ale chyba wreszcie poprawili
    soft - jest tylko pytanie czy poprawili lacza
    inteligo i vw na stalym poziomie
    reszta ebankow - dla mnie nie istnieje - nawet jesli posiadam u nich konto
    a w samej noredei - konto mialem- zamknalem - nie widze sensu posiadania dla
    siebie tego wynalazku, gdyby tak nie zylowali i dali wyzszy % - to mogli by
    byc konkurencja dla WV
    system hasel jednorazowych ciekawy - ALE - ma blad w zalozeniu polegajacy
    na tym, ze i do logowania i do tranzakcji wystarczajacy jest fakt posiadania
    karty hasel, osobiscie wole cos bardziej zlozonego - mutacje hasla stalego i
    listy hasel jednorazowych
    poza tym - czesc tranzakcyjna powinna zmierzac do inteligo i mbanku (ktore
    mnie odpowiadaja) - a nie tworzyc nowych - no chyba ze lepszych - ale nordea
    lepszego nie ma
    Ponadto nie podobalo mi sie w nordea - superkombinacja zmuszajaca do hasel
    jednorazowych zamiast tokena; to takie robienie na sile oferty, ktorej nie
    ma sie ochoty prowadzic bo jak inaczej ocenic hiper oplate za tokena
    miesiecznie ?

  • 7. Data: 2002-01-19 00:29:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > jednorazowych zamiast tokena; to takie robienie na sile oferty, ktorej nie
    > ma sie ochoty prowadzic bo jak inaczej ocenic hiper oplate za tokena

    Moze te wszystkie rzeczy wynikaja z jednego - opieraja sie na systemie SOLO
    ktory juz troszke ma lat... (bo nie wiem czy osobno byl implementoany do
    warunkow polskich).

  • 8. Data: 2002-01-19 12:02:57
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Krab" <k...@h...pl> wrote in message news:a2ad9c$ado$1@news.tpi.pl...

> [...]
    (ktore
    > mnie odpowiadaja) - a nie tworzyc nowych - no chyba ze lepszych - ale

    O przepraszam, konta co prawda u nich nie miałem, ale to co widzialem w
    demo bardzo mi się podobało i interfejs mBanku -gdzie żeby cokolwiek
    zrobić trzeba się nieźle naklikać (jedyne co ich ratuje to, to że to
    chodzi jak błyskawica), czy Inteligo się do tego co widziałem w Nordei nie
    umywa.

    Logujesz się na konto (w Nordei) i od razu widzisz wszystkie potrzebne ci
    informacje (krótką historię rachunku, blokady na kartę itp.). Żeby dostać
    się do interesującej się funkcji praktycznie wystarczy jedno kliknięcie. A
    taki mBank ? Chwalą się że niedawno mieli 1 000 000 transakcji na serwerze
    w ciągu doby (rozumianych właśnie chyba jako poruszanie się po menu na
    rachunkach).

    Sam wygląd Nordei przypomina trochę stronę jakiegoś portalu internetowego
    (mniej więcej podobny natłok informacji), ale mi się akurat taki wygląd
    podoba, gdzie wszystko mam w jednym miejscu.

    Weź też pod uwagę koszty obsługi takiego rachunku dla osób nie
    posiadających łącz stałych (chodzi o średni czas spędzony onlinie
    potrzebny na zrealizowanie podstawowych operacji na koncie).
    Ciekawe który bank by wypadł lepiej mBank czy Nordea (gdyby ich systemy
    transakcyjne były umieszczone w tym samym miejscu i na tej samej
    platformie sprzętowej).

    Kamil
    c...@h...pl

  • 9. Data: 2002-01-19 17:21:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Ciekawe który bank by wypadł lepiej mBank czy Nordea (gdyby ich systemy
    > transakcyjne były umieszczone w tym samym miejscu i na tej samej

    a 90% polaczen do Inetu w Polsce to ruch modemowy... :)

  • 10. Data: 2002-01-21 07:36:35
    Od: "nicolas" <s...@w...pl>

    mbank i inteligo mozna chwalić za wiele rzeczy ale za interfejs na pewno NIE.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl