  • 11. Data: 2010-12-24 11:42:57
    Temat: Re: Oferta dla ciebie - mbank
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-24 12:30, Simple Man pisze:
    > A teraz mam w systemie ofertę kredytu gotówkowego na 90k PLN :)
    > Jest to tym bardziej ciekawe, że w mBanku posiadam jedynie lokaty

    Ja sprobuje jakos w przyszlym tygodniu zaszalec ;)
    Lokaty jednodniowe te na 3%? Zobaczymy, zobaczymy.

    > Nigdy nie trafiło tam nawet 1 PLN mojego wynagrodzenia (na dobrą sprawę
    > to nie wiedzą czy pracuję i cokolwiek zarabiam) i nigdy nie
    > przedstawiłem im żadnego zaświadczenia o dochodach itp. :)

    To podobnie jak ja. W grudniu 2007, nie wiadomo skad, zaproponowali mi
    karte za podpis z limitem 10k zl. Po prostu przyslali bez zadnego
    pytania umowe. Podpisalem, odeslalem i dostalem karte. Teraz patrze
    sobie w historie rachunku z tamtego okresu i praktycznie caly czas
    trzymalem tam jakies grosze. Raz przelalem tylko na pare dni 6000zl.

  • 12. Data: 2010-12-24 11:46:19
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:if1vq2$8n8$1@srv.cyf-kr.edu.pl> MarekZ typed:

    > Użytkownik "Simple Man" <c...@l...de> napisał w wiadomości grup
    >
    > Widzę, że wszyscy raczej mają okrągłe sumy. A ja mam jakoś tak dziwnie:
    > 101.100 - jakby ktoś się bawił klawiszami z zerem i jedynką, co mu się tam
    > zalosuje. :)

    E, nie, ta końcówka to właśnie ma byc dowód starannej analizy białkowej
    ;)

    --
    Imka

  • 13. Data: 2010-12-24 13:43:35
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent MK nadaje:
    > IMHO oferta jest na podstawie obrotow na rachunku i zobowiazan w BRE.

    Nie sadze. W moim przypadku wpływy i odpływy ;-) mniej więcej stale a
    oferty od Sasa do lasa. Raz KK z limitem 3,5 kzl a raz 65 kzl. (Inne
    oferty podobnie). Pewnie jakiś spec od numerologii próbuje trafić w mój
    typ, skoro nie reaguję.

  • 14. Data: 2010-12-24 14:00:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    skoro proponują to złożę wniosek, na kk mogę dostać 25200 więc poproszę
    o platynę, a co mi tam jak święta to święta...najwyżej ktoś tam wyżej
    stwierdzi, że mi się nie należy i tyle, żadna strata ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2010-12-24 14:24:17
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2010-12-24 15:00, RobertS pisze:
    > skoro proponują to złożę wniosek, na kk mogę dostać 25200 więc poproszę
    > o platynę, a co mi tam jak święta to święta...najwyżej ktoś tam wyżej
    > stwierdzi, że mi się nie należy i tyle, żadna strata ;-)

    W moim przypadku wszystko trwało kilkanaście minut (od złożenia wniosku,
    do akceptacji umowy) więc nie wiem czy jest tam jakakolwiek interwencja
    człowieka :)

  • 16. Data: 2010-12-24 14:29:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-24 15:24, Simple Man pisze:

    > W moim przypadku wszystko trwało kilkanaście minut (od złożenia wniosku,
    > do akceptacji umowy) więc nie wiem czy jest tam jakakolwiek interwencja
    > człowieka :)

    Albo po prostu jestes najlepszym klientem ;)

  • 17. Data: 2010-12-24 18:58:09
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-24 15:00, RobertS pisze:
    > skoro proponują to złożę wniosek, na kk mogę dostać 25200 więc poproszę
    > o platynę, a co mi tam jak święta to święta...najwyżej ktoś tam wyżej
    > stwierdzi, że mi się nie należy i tyle, żadna strata ;-)

    Napisz co z tego wyjdzie ;)

  • 18. Data: 2010-12-24 19:21:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-24 11:39, neoniusz pisze:

    > Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla
    > Ciebie specjalną ofertę:
    > KREDYT gotówkowy z limitem do 14000 PLN - oferta ważna do
    > 2011-01-07 - Złóż wniosek...
    > KREDYT odnawialny z limitem do 6800 PLN - oferta ważna do
    > 2011-01-07 - Złóż wniosek...

    Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla
    Ciebie specjalną ofertę:

    * KREDYT gotówkowy z limitem do 41000 PLN - oferta ważna do
    2011-01-07 - Złóż wniosek...
    * KREDYT odnawialny z limitem do 9200 PLN - oferta ważna do
    2011-01-07 - Złóż wniosek...

    HUE HUE HUE :) ... Jak dla mnie z dupy wzięte kwoty ...

    Obrót roczny ponad 200 kPLN ... Wlazłem (pełnomocnik) na konto
    na którym roczny obrót to ponad 520 kPLN - propozycje są
    następujące: 23000 PLN i 1500 PLN ...

    IMHO, ktoś dostał dyżur w wigilię czy inny dzień i zamiast się
    z-onaniozwać - miast wacka, tłukł w klawiaturę numeryczną ...

    6008

  • 19. Data: 2010-12-24 22:06:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 11:39:22 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Ja mam cos takiego. Kwoty smiesznie niskie w porownaniu z tym, co ludzie
    > podobno dostaja i chwala sie na forum mbanku. Co ciekawe jak klikam na
    > wniosek o karte kredytowa, to moge niby od reki dostac karte z limitem 6800.

    A mnie się dawno nie pojawiło. Z jednodniówkami też swego czasu się na
    mnie wypięli. Widocznie niepotrzebnie mam tam konto dla DG, oferty dostają
    tylko ci, którzy trzymają tam grosze ;)

    Ale zachęcony waszymi komentarzami wyklikałem sobie normalny wniosek o
    platynę. Powiedziało max 32k. Rano dostałem listę papieru do przesłania i
    mi się odechciało karty.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2010-12-25 00:29:01
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > przerabial juz ktos ten temat?

    Jeśli chodzi o kredyt to się nie wypowiadam, bo nie mam doświadczeń, ale w
    przypadku KK, po co w ogóle to robić? Pomijam już pojawiające się w necie
    relacje, że po złożeniu wniosku analityk nie zaakceptował zaproponowanego
    wcześniej limitu, ale ichnie KK to ostatnio zupełna miernota rynkowa. Po co
    się szarpać żeby dostać taki shit?
    Jak chcesz KK bez zaświadczenia o zarobkach, to IMHO lepiej jest założyć
    parę lokat w OF i albo sami zadzwonią z propozycją albo dadzą KK na wniosek
    internetowy. Przy czym KIS z definicji jest całkowicie darmowy, a z
    mBankowymi kartami trzeba się już sporo nagimnastykować.