    From: "k...@i...pl" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: pre-paid
    Date: Fri, 19 Dec 2003 01:15:30 +0100

    Użytkownik Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:brro9s$f5j$...@n...onet.pl...
    > Bez urazy Krzysiu, ale zaczyna mnie męczyć ciągłe korygowanie tego, co
    > piszesz, czy tu, czy na pmtg. Zapoznaj się z produktem 'karta przedpłacona
    > Maestro' ING Banku Śląskiego, wtedy zapraszam ponownie.
    Koryguj zatem pracownice Banku Ślaskiego. POszedłem do oddziału i
    powiediałem, że chce kupić kartę przedpłaconą. KOnbiety poiwediały ZE
    NIEZBĘDNE jest okazanie dowodu.
    Czyli istnieją oddziały ING, które nie znają oferty ING.
    Zatem jeśli nie nzają PRACOWNICY banku... to potraktuj moją wypowiedx, jako
    opinieklienta, któremu nie udało się kupić karty BEZ DOWODU i rejestracji
    jako klienta ING.
    Więc zanim skrytykujesz zapytaj o okoliczności nabycia tej wiedzy - a jest
    to wiedza zdobyta w życiu.
    Po drugie zauważyłem, ze objeżdżasz wszystkich używając mojego imienia, wiec
    najpierw naucz się odrózniać słowa w podpisie. Bo na pmtg juz objechałes
    jakiegoś zielonego kieruja cdo niego słowa : ZNOWU CIEBEI koryguję...
    Zakałdam zaem, ze niestety nie patrzysz komu odpowiadasz i z
    przyzwyaczajenia piszesz oj Krzysiu , bede CIebie korygował
    Masz taki styl i trudno.

    Ale nie odmaiwaj mi WIEDZY jak wyglad PRAKTYKA wydawania kart przedpłaconych
    w ING - przynajmniej w tym oddziale, gdzie ja kupowałem.