  • 1. Data: 2019-02-03 15:13:01
    Temat: Obligacje skarbu państwa na GPW
    Od: Karol <b...@d...waw.pl>

    Czy ktoś może mi wskazać symbole obligacji skarbu państwa notowane na GPW?
    Szukam... szukam... i nie mogę znaleźć.
    Co sprawdzę, to okazuje się obligacją jakiejś korporacji lub dewelopera.

    A może rząd wycofał obligacje z GPW ?

    --
    Karol M.

  • 2. Data: 2019-02-18 20:27:31
    Temat: Re: Obligacje skarbu państwa na GPW
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 03.02.2019 o 15:13, Karol pisze:
    > Czy ktoś może mi wskazać symbole obligacji skarbu państwa notowane na GPW?

    https://gpwcatalyst.pl/emitenci-obligacji-karta?nazw
    a=SP

    Darek