  • 1. Data: 2004-03-09 23:12:11
    Temat: OT: kwalifikowany podpis elektroniczny - JEJ
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    Kiedy uchwalano ustawe o podpisie eltronicznym myslalem sobie jak dobrze
    byloby miec mozliwosc elektronicznego kontakt z bankami lub urzedami, w
    sposob stosunkowo bezpieczny. Minal rok ... i co? ..... Hmmm ... no
    wlasnie na stronie polskiego root'a jest bardzo ciekawa notatka prasowa,
    w ktorej chwalimy sie, ze w Polsce wydano w ciagu roku troche ponad 100
    (slownie: STO) ceryfikatow kwalifikowanych!

    Tylko tak chcialem sie podzielic to oszalamajaca wiadomoscia :)

    AP

  • 2. Data: 2004-03-10 20:37:24
    Temat: Re: kwalifikowany podpis elektroniczny - JEJ
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...
> [...]
    > w ktorej chwalimy sie, ze w Polsce wydano w ciagu roku troche ponad 100
    > (slownie: STO) ceryfikatow kwalifikowanych!

    Nic w tym dziwnego, skoro urzędy mają czas do 2006 roku na wdrożenie, a
    zapewne dostaną dalszy, bo nie zdążą.

    BTW - niezły jest motyw z dokonywaniem opłaty skarbowej w znakach od
    dokumentów elektronicznych. Należy taki dokument wydrukować i na wydruku
    nakleić znaki opłaty ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-03-10 23:38:57
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <c2nudp$sdc$1@inews.gazeta.pl>, w...@w...org says...
    > Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...

    > Nic w tym dziwnego, skoro urzędy mają czas do 2006 roku na wdrożenie, a
    > zapewne dostaną dalszy, bo nie zdążą.

    NO a do tego dochodzi jeszcze koszt (minimum 500) a ten ktory mi
    odpowiada to juz TYLKo 1000 :)

    Maja jeszcze prawie dwa lata i myslisz ze nie zdaza? Smutne

    > BTW - niezły jest motyw z dokonywaniem opłaty skarbowej w znakach od
    > dokumentów elektronicznych. Należy taki dokument wydrukować i na wydruku
    > nakleić znaki opłaty ;]

    Hehe.... tego nie wiedzialem :)

    AP

  • 4. Data: 2004-03-11 08:59:40
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    śro, 10 mar 2004 o 14:37 GMT Tomasz Waszczynski napisał(a):

    > Użytkownik "AP" <c...@e...dyndns.org> napisał w wiadomości
    l.net...

    > Nic w tym dziwnego, skoro urzędy mają czas do 2006 roku na wdrożenie, a
    > zapewne dostaną dalszy, bo nie zdążą.

    A mnie martwi słabe zabezpieczenie samego podpisu, jestem w stanie
    sobie wyobrazić małego trojana który w momencie podpisywania przez nas
    1 dokumentu podpisuje inny ``lewy'' i generuje np. błąd. Oszustwo
    doskonałe którego nawe nie będziemy świadomi.

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    Koszulki z pamiątkowym haftowanym logo: Polska w UE
    TYLKO u NAS!!!! Hit SEZONU! 8 wzorów!