  • 1. Data: 2004-03-09 22:03:19
    Temat: Gdzie łatwo uzyskać debet w koncie
    Od: "Konrad Zach" <k...@i...pl>

    Witam Was,

    W najbliższym czasie zakładam działalność gospodarczą - salon IT. Mam
    problem ze znalezieniem banku, który zaoferuje debet w koncie w wysokosci
    ok.20.000 brutto zabezpieczając go inaczej niz hipoteka

    Jesli ktos zechce mi pomóc, chętnie podam szczegóły na mail

    Dzięki z góry ,

    --
    Pozdrawiam,

    Konrad Zach
    k...@i...pl
    gg : 1 193 193

  • 2. Data: 2004-03-09 22:27:47
    Temat: Re: Gdzie łatwo uzyskać debet w koncie
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Konrad Zach wrote:
> [...]
    > problem ze znalezieniem banku, który zaoferuje debet w koncie w wysokosci
    > ok.20.000 brutto zabezpieczając go inaczej niz hipoteka

    jedynie bph harmonium start - przewłaszczenie auta, bez zaswiadczeń,
    tylko dokumenty rejestrujace w twoim przypadku - kwota do 30 000 zl.

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2004-03-09 22:33:00
    Od: "Konrad Zach" <k...@i...pl>

    Czy w przypadku przewłaszczenia potrzeba wyceny dodatkowej samochodu czy
    wystarczy im tabela EUROTAX czy jak to zwał ?

    K.

  • 4. Data: 2004-03-10 01:30:50
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Konrad Zach wrote:

    > Czy w przypadku przewłaszczenia potrzeba wyceny dodatkowej samochodu czy
    > wystarczy im tabela EUROTAX czy jak to zwał ?

    eurotax ale na max 50% wartosci.

    --
    l...@s...pl