  • Data: 2012-10-17 06:21:22
    Temat: [OT] Re: Wyłudzenie pieniędzy w mbanku
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 23:23, xbartx pisze:

    > Proszę mi tu przestać amerykanizować polski język ;) Co to są te "lajków"?
    > Brońmy się przed tą hameryką jak długo się da.

    A co to jest "komputer"?
    Ilu ludzi mówi "wkrętak", a nie "śrubokręt"? (To drugie jest z
    niemieckiego, gdyby ktoś nie wiedział. Serio!) :)

    Czesi bronią się skuteczniej, oni mają "poczitacz" (czitat' = liczyć).
    A sami Amerykanie mają przesrane - u nich porcelana, to "Chiny".

    Owszem, możemy bronić się przed implantami w języku, ale tu jednak
    decydować będzie demokracja, czyli popularność i używanie słów. Będzie
    decydować motłcho, ulica, jak to w demokracji. Elity mogą jedynie
    podkreślać swoją elitarność przez nieuleganie modom motłochu. Granica
    jednak jest nieostra.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.