  • Data: 2012-10-21 07:52:39
    Temat: Re: [OT] Re: Wyłudzenie pieniędzy w mbanku
    Od: Zibo <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    OK.
    Trochę to przypomina jeleni z Amber Gold domagających się od państwa spłaty.
    Problem się zaczyna, kiedy takich jeleni jest więcej niż tych lepiej myślących i
    większość jeleni w demokratycznych wyborach wybiera swojego dowódcę jeleni, który
    robi im dobrze, a tak naprawdę niedobrze. Ale to już polityka...

    Co do kodów.
    Z tego co się orientuje na grupie są jednak osoby preferujący kody ponad SMS-y.(Była
    nawet ostra dyskusja o tym bodajże na początku wakacji) Mają oczywiście swoje
    argumenty, dla mnie jednak bezpieczeństwo to sprawa pierwszorzędna. Nigdy nie
    wiadomo, czy człowiek nie zrobi jakiegoś głupiego błędu i sam nie stanie się
    jeleniem. Dlatego mimo, że jestem programistą i teoretycznie znam się na tym i owym -
    wolę mieć pewność, że gdzieś ktoś po drodze nie przejmie mi tego kodu jednorazowego i
    nie wykorzysta go do swoich celów.