eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych › Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Data: 2013-10-30 22:32:29
    Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 30.10.2013 21:46, witek pisze:
    > m wrote:
    >> W dniu 30.10.2013 19:54, Krzysztof Halasa pisze:
    >>> m <m...@g...com> writes:
    >>>
    >>>> No coś za coś. Co proponujesz w zamian?
    >>>
    >>> Po prostu nie wykonywać niebezpiecznych operacji w taki sposób.
    >>
    >> W takim razie, jeżeli zgubię/zapomnę hasło do banku, to co proponujesz
    >> żeby bank robił żeby mi ponownie udostępnić swoje usługi?
    >>
    >> Zwłaszcza w przypadku banków czysto wirtualnych (w tym momencie takich
    >> nie ma, ale jeszcze niedawno mBank nie miał w ogóle oddziałów).
    >>
    >
    > i mBank miał własnie procedurę na takie przypadki.
    > Wysyłał pakiet aktywacyjny tradycyjną pocztą jeszcze raz.

    Odzyskiwałem raz hasło w mBanku i pamiętam że odpytywali mnie o takie
    szczegóły. Nie pamiętam czy oprócz pakietu aktywacyjnego, czy zamiast.
    Tak czy inaczej - weryfikacja *dodatkowa* ( o takiej ciągle mowa jest )
    oparta o wiedzę o posiadanych produktach była i nie rozumiem dlaczego
    miałaby być czymś złym.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1