  • 1. Data: 2013-01-14 14:37:43
    Temat: OF - konto z oprocentowaniem 8% na 5 lat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Dzwoni do mnie "doradca" i proponuje spotkanie w OF.
    Propozycja: konto z oprocentowaniem 8% lub wyższym, gwarantowanym na 5 lat.
    Obligatoryjne wpłaty co miesięczne - przy 8% - 25zł....
    Ale niby mogę wypłacić kiedy chcę, zmaknąć konto kiedy chcę.

    Prowadzenie, otwarcie, zamknięcie - bez opłat.

    Ktoś wie o co chodzi?

  • 2. Data: 2013-01-14 15:12:09
    Temat: Re: OF - konto z oprocentowaniem 8% na 5 lat
    Od: Otrov <o...@g...pl>

    W dniu 2013-01-14 14:37, Budzik pisze:
> [...]
    > Ale niby mogę wypłacić kiedy chcę, zmaknąć konto kiedy chcę.
    >
    > Prowadzenie, otwarcie, zamknięcie - bez opłat.

    Może o to:
    http://www.openonline.pl/konto_family_saver/

    o.

  • 3. Data: 2013-01-14 16:54:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Otrov o...@g...pl ...

    > Może o to:
    > http://www.openonline.pl/konto_family_saver/

    Aha, czyli bezpłatne ale jednak płatne.
    Wpływy to pół biedy, ale płatnośc 400zł kartą to już z dodatkowego konta...

    Cóż, będą mieli dziurę w spotkaniach...