  • 1. Data: 2012-03-28 20:55:04
    Temat: Nowy mBank
    Od: Marek <f...@f...com>

    No i jak się Wam podoba pomysł?
    http://nowymbank.pl/

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-03-28 20:59:05
    Temat: Re: Nowy mBank
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-03-28 20:55, Marek pisze:
    > No i jak się Wam podoba pomysł?
    > http://nowymbank.pl/

    ... jeśli jeszcze będzie miał jakichś totalnie zaspanych klientów...

    ;)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-03-28 20:59:31
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > No i jak się Wam podoba pomysł?
    > http://nowymbank.pl/

    No a ja właśnie pozbyłem się pozbyłem się złotej rybki i delfinka,
    znacznie zmniejszyłem dopuszczalny debet na koncie i przekierowałem
    wypłatę do innego banku...

    Ale nie mam resentymentu, jak zaoferują coś lepszego, to wrócę.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2012-03-28 21:15:37
    Od: Szymon <...@...pl>

    W dniu 2012-03-28 20:55, Marek pisze:
    > No i jak się Wam podoba pomysł?
    > http://nowymbank.pl/

    Pomysły dla małolatów. Efekciarskie, ale kompletnie nieprzydatne do
    codziennego zarządzania pieniędzmi. Co więcej - niektóre z nich sugerują
    znaczne obniżenie bezpieczeństwa przy i tak już bardzo mało bezpiecznym
    logowaniu do mBanku.

    Moim zdaniem od kilku lat mBank skupia się na młodzieży. Stąd jakieś tam
    breloczki, kubki, koszulki itp. pierdołki przy bardzo lichym
    oprocentowaniu. Inwestycje idą w gadżety, a nie to, co kiedyś
    powodowało, że mBank był siłą.

    Szymon

  • 5. Data: 2012-03-28 22:38:30
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > No i jak się Wam podoba pomysł?
    > http://nowymbank.pl/

    Taaa... jedyne czego oczekuje od mBanku to serwisow spolecznosciowych :]
    Czy oni zmierzaja do ostatecznego sfinalizowania zalozen "oddzialu
    detalicznnego" BRE
    ale dedykowanego pryszczatym mlodziencom obracajacym kieszonkowym od
    rodzicow ?

  • 6. Data: 2012-03-29 09:01:55
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > No i jak się Wam podoba pomysł?
    > http://nowymbank.pl/

    Przed napisaniem nie przeglądasz aktualnych postów ?
    P.G.

  • 7. Data: 2012-03-29 10:12:48
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2012-03-28 20:55, Marek pisze:
    > No i jak się Wam podoba pomysł?
    > http://nowymbank.pl/

    Nie podoba się. Co to za bonus, że mBank wykorzysta moje konto na
    Facebooku do własnego marketingu? Żenada.

    mBank od lat ma wyraźnie niższe od konkurencji oprocentowanie lokat.
    Ładniejszy interfejs mnie nie przekona żeby przelać tam pieniądze.
    Masowe procesy z bankiem "szczęśliwych" posiadaczy kredytów hipotecznych
    też nie zachęcają.

    Zamiast poprawić opłacalność produktów wywalają 100mln na marketing i
    wodotryski. Brawo!

    Sebastian

  • 8. Data: 2012-03-29 12:04:08
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4f7408e2$1@news.home.net.pl...

    > Przed napisaniem nie przeglądasz aktualnych postów ?

    Staram sie to robic, ale czasami z synchronizacja bywa roznie ;)

  • 9. Data: 2012-03-29 13:07:00
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Zamiast poprawić opłacalność produktów wywalają 100mln na marketing i
    > wodotryski. Brawo!

    No wyglada ze nie tylko - mozna dostac "talon na balon" ;)
    - czyzby wzrosl odplyw ?
    http://www.polecambank.pl/

  • 10. Data: 2012-03-29 14:50:36
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2012-03-28 20:55, Marek pisze:
    > No i jak się Wam podoba pomysł?
    > http://nowymbank.pl/

    IMHO zerżnięty z Aliora, więc podoba się nijak.
    Vide: https://www.sync.pl/ oraz opis:
    http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Alior-bedzie-mial-
    Synca,wid,13995519,wiadomosc.html?ticaid=1e2d6)
    Pzdr
    pwz