  • 11. Data: 2009-03-03 19:47:52
    Temat: Re: Nowy Polbank
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "RobertS" news:gok0v1$28ps$1@opal.icpnet.pl

    > wykonałem kilkadziesiąt transakcji ww. kartą i ani jednego powiadomienia
    > nie dostałem, nawet nie chce mi się tego reklamować...

    A takim razie pozwolę sobie zrobić lekkie OT. Piszesz drogi Robercie, że
    wykonałeś kilkadziesiąt transakcji ww. kartą. W związku z tym mam do Ciebie
    jedno malutkie pytanko. Mianowicie jak z trwałością ów karty? - wygląda ona
    jak wyciągnięta psu z pyska? tj. wytarta itp.?

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2009-03-04 08:36:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jedno malutkie pytanko. Mianowicie jak z trwałością ów karty? - wygląda ona
    > jak wyciągnięta psu z pyska? tj. wytarta itp.?

    wytarła się jak każda inna, "sreberko" z numeru zeszło prawie
    całkowicie, tak samo z daty ważności i nazwiska...jeszcze się jakoś
    trzyma na imieniu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-03-04 09:15:32
    Od: b...@g...com

    On 3 Mar, 20:37, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > wykonałem kilkadziesiąt transakcji ww. kartą i ani jednego powiadomienia
    > nie dostałem, nawet nie chce mi się tego reklamować...

> [...]
    Powiadomienia dzialaja. Musisz zadzwonic albo sie przejsc do oddzialu
    i zlozyc reklamacje. W moim przypadku bylo podobnie. Podobno ktos tam
    zle wpisuje nr telefonu do systemu (wpisuje +48 a powinno byc bez czy
    jakos tak).

  • 14. Data: 2009-03-04 09:37:20
    Od: k...@o...pl

    On 4 Mar, 09:36, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > wytarła się jak każda inna, "sreberko" z numeru zeszło prawie
    > całkowicie, tak samo z daty ważności i nazwiska...jeszcze się jakoś
    > trzyma na imieniu
    Nie wiem jak każda inna, KK BZWBK za pare miesięcy kończy dwa lata
    a wygląda prawie jak nowa, tylko chip troche przetarty i czasem są
    problemy z odczytame a na pasku magnetycznym(szary z logo) widać
    kreski od przeciągania w czytniku. No i pasek z podpisem się
    pobrudził.

  • 15. Data: 2009-03-04 10:14:09
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > Nie wiem jak każda inna, KK BZWBK za pare miesięcy kończy dwa lata
    > a wygląda prawie jak nowa
    Moja WBK Money.pl po miesiącu wyglądała jakby miała co najmniej z 10
    lat. Pod względem trwałości za wzór stawiam citi...

  • 16. Data: 2009-03-04 10:34:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 11:14:09 +0100, Radzik napisał(a):

    > Moja WBK Money.pl po miesiącu wyglądała jakby miała co najmniej z 10
    > lat.

    A moja po dwóch latach wyglądała, jakby pies się nią bawił ;-)

    > Pod względem trwałości za wzór stawiam citi...

    A ja wręcz przeciwnie -- to jedyna karta, którą wymieniałem ze względu na
    zdarcie folii z paskiem. I ta nowa -- używam jej jakoś od września -- też
    już się drapie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 17. Data: 2009-03-04 17:11:53
    Od: m...@i...pl

    On 4 Mar, 10:15, b...@g...com wrote:
> [...]
    > i zlozyc reklamacje. W moim przypadku bylo podobnie. Podobno ktos tam
    > zle wpisuje nr telefonu do systemu (wpisuje +48 a powinno byc bez czy

    Potwierdzam. Wczoraj zostal w systemi poprawiony numer (usuniety '+')
    i dzis potwierdzenia smigaja :). SMS dochodzi jeszcze zanim zdarzy sie
    wydrukowac slip.
    Brakuje mi w smsie informacji o wykorzystanym limicie, no i przydaloby
    sie jeszcze miejsce transakcji (przynajmniej miasto).

    MK

  • 18. Data: 2009-03-04 17:14:04
    Od: m...@i...pl

    On 4 Mar, 11:34, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > zdarcie folii z paskiem. I ta nowa -- używam jej jakoś od września -- też

    U mnie kazda karta sie rozwarstwia. Najgodziej po prawie 2 latach
    wyglada Mille, bo pasek magnetyczny odkleja sie z 2 stron.

    MK

  • 19. Data: 2009-03-07 13:18:22
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 09:26:47 +0100, kris napisał(a):

    > Albo podgląd kredytów hipotecznych.

    No to juz jest. Nie krzyczy na starcie, że wymaga IE. Z punktu widzenia KK
    (tylko to mam) żadnych zmian.

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2009-03-07 14:03:03
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Robert Kois napisał(a):

    > No to juz jest. Nie krzyczy na starcie, że wymaga IE. Z punktu widzenia KK
    > (tylko to mam) żadnych zmian.

    hmmm czyzby mozna robic przelewy z Firefoxa?