  • Data: 2015-01-14 12:46:59
    Temat: Nowa Kultura Bankowości Pożyczka Dla Każdego 5%
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    http://pozyczka.aliorbank.pl/
    Z tego co doczytałem to oprocentowanie 5% jeśli spłaci się szybciej niż w 6 miesięcy
    to zwracają zapłacone odsetki
    Tylko taki drobny szczegół zwrócił moja uwagę:

    "Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów): 16
    615 zł, liczba rat: 55, oprocentowanie nominalne: 5%, opłata przygotowawcza: 5 538,33
    zł, kwota odsetek: 2 682,06 zł, RRSO: 20,3%, rata: 451,55 zł, całkowity koszt: 8
    220,39 zł, całkowita kwota do zapłaty: 24 835,39 zł. Ostateczne warunki kredytowania
    zależą od wiarygodności kredytowej Klienta, daty wypłaty pożyczki oraz daty płatności
    pierwszej raty. Informacja handlowa wg stanu na 31.12.2014 r. "

    RRSO niby 20,3% czyli jak na dzisiaj całkiem całkiem ale:
    "opłata przygotowawcza: 5 538,33 zł"
    czyli coś ok 25%(chyba dobrze kombinuje);)