  • 1. Data: 2002-07-10 20:34:00
    Temat: Nordea - jakby opiekun konta - to działa
    Od: "jan" <m...@o...NOSPAM.pl>

    Od kilku miesięcy korzystam z konta w Nordea jako ROR.

    W odróżnieniu od np. mBanku, VWdirect czy nawet MultiBanku każde konto ma
    swojego 'opiekuna'. Opiekunami są pracownicy tele-linii operacyjnej, do
    których przypisane są konkretne rachunki i ich właściciele.

    W połączeniu z pocztą wewnętrzną jest to bardzo skuteczne rozwiązanie.

    Mam nieprzyjemne doświadczeniach z boksowaniem się w mBanku i MultiBanku aby
    uzyskać reakcje na reklamacje - pracownicy linii operacyjnej to jedynie
    'przekaźniki ' (bez obrazy :)

    W Nordei nie ma tego problemu - każdą kwestię od początku do końca może
    prowadzić ta sama osoba - czyli wspomniany 'opiekun'. To działa.

  • 2. Data: 2002-07-10 20:35:35
    Temat: Re: Nordea - jakby opiekun konta - to działa
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jan" <m...@o...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W Nordei nie ma tego problemu - każdą kwestię od początku do końca może
    > prowadzić ta sama osoba - czyli wspomniany 'opiekun'. To działa.

    Pracownik Nordei? :-D

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-07-10 20:39:05
    Od: "jan" <m...@o...NOSPAM.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Pracownik Nordei? :-D

    Akurat nie :)

  • 4. Data: 2002-07-10 22:03:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Akurat nie :)

    Tak, mozesz zachwalac, ale...
    Ale czy opieka ta jest calodobowo 365 dni w roku???
    Czy jestes pewien, ze wraz z iloscia rachunkow twoi opiekunowie nie zamienia
    sie w "przekaznikow".
    Nordea ma zenujaco malo klientow - niestety... dlatego moze sobie pozwolic
    na cos takiego.
    ale zobaczymy - jesli polacza sie z LG i wchonal np. te ok. 8 tys klientow
    to... No wlasnie :) Przyzwyczaisz sie do dobrego, a wtedy..

  • 5. Data: 2002-07-11 16:55:55
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3d2c99fa$1@news.home.net.pl>, jan wrote:
    > Od kilku miesięcy korzystam z konta w Nordea jako ROR.

    > W Nordei nie ma tego problemu - każdą kwestię od początku do końca może
    > prowadzić ta sama osoba - czyli wspomniany 'opiekun'. To działa.

    Kurde to brzmi jak slogan reklamowy!!! brrrrrr nie nawidze czegos takeigo!