    From: "Agrescik" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nietypowa sytuacja w banku....
    Date: Tue, 11 Sep 2007 23:35:17 +0200

    Witam.
    Chcialbym uzyskac info od swiatlych na tej grupie.
    Mialem takie zdarzenie w banku.
    W oddziale banku (na razie nie mowie jakiego) wykonwyalem operacje
    (wyplacenie gotowki do reki i przelew na konto obce ). Wrocilem sobie z
    wakacji i spostrzeglem ze w dniu w ktorym wykonwyalem operacje zniknelo mi z
    konta dodatkowo 1500zl. Zostal wykonana wyplata z mojego konta na obca mi
    osobe. Zastanowilem sie co podpisywalem. Ile wyplacalem i sie troche
    zdziwilem. No wiec udalem sie do banku i co sie okazalo?????? Kasjerka ktora
    mnie obslugiwala podobno nie wylogowala sie z mojego konta i wyplacila z
    mojego konta innemu klientowi kase. Po krotkim dojsciu do kwitow okazalo sie
    ze jakas niemota byla ktora sie totalnie na pracy nie znala... i
    rzeczywiscie z mojego konta wyplacono innej osobie gotowke.
    Pomijam fakt tlumaczenia pracownika banku ze to byla osoba krotko
    zatrudniona. Sprawe od reki dalo sie wyjasnic bo pracownik banku wezwal ta
    osobe i ta zgodzila sie przelac ze swojego konta (z ktorego mialo nastapic
    wlasciwa wyplata) na moje. I po sprawie.
    Jednak nurtuje mnie pytanie. CZY uciec z tego banku????
    Zrobila blad - jak sie pozniej dowiedzialem bardzo razacy:((( Wyplacajac
    pieniadze nie sprawdzial podpisu z wzorem podpisu - jak sie pozniej okazalo
    jeszcze - tego wzoru podpisu nawet nie sprawdzial w moim przypadku - jak sie
    pozniej okazalo - tego podpisu nie bylo w mojej bazie (zlozylem nowy wzor
    podpisu).
    I tu moje pytanie: Gdybym nie zauwazyl ze zniknela mi z konta kwota, ktorej
    nie wyplacalem, czy cokolwiek lub ktokolwiek by to wykryl w banku????
    Jedynym potwierdzeniem tej transakcji byl swistek papieru ktory podpisala
    osoba mi obca a na nim wypisz wymaluj moje dane konta i inny podpis.
    Normalnie sie przerazilem ze moj rachunek bankowy moze w sposob taki zostac
    ogolocony z gotowki :(
    Czy bank wykrylby jakakolwiek nieprawidlowosc w tranzakcji? Bo hipotetycznie
    na koncie moglbym miec miliony i nie zwrocilbym uwagi ze jakies 1500 zl
    gdzies ktos wyplacil? Jest to mozliwe????

    Pozdrawiam forumowiczow.
    Agrest II Mocny :/