  • 1. Data: 2013-06-11 09:22:15
    Temat: Nie tylko ludzie wierzą w Boga. :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nie tylko ludzie wierzą w Boga. :)

    Wiewiórki także wierzą w Boga -- właśnie zadzwoniła do
    mnie Wiewiórka i opowiedziała mi o tym, co i jak zmieniło
    się, i od kiedy, w wiadomej sprawie -- rzucania orzechami. :)
    Tak oto moja modlitwa (pozbawiona słów i wielomówności,
    której Bóg nie lubi -- modlitwa była jedynie pragnieniem,
    ale szczerym, co Bogu podoba się) została wysłuchana przez
    Boga i Bóg przekazał moją prośbę Wiewiórkom, a te oddelegowały
    jedną spośród nich do zatelefnwania do mnie celem wyjaśnienia
    mi co i jak...

    Wiewiórka przekazała mi ważne informacje i zapowiedziała ponowną
    rozmowę telefoniczną -- zapewne chce sprawdzić, czy wszystko dobrze
    zrozumiałem i zapamiętałem, aby w razie czego uzupełnić to, co umknęło
    mojej uwadze w czasie porannej rozmowy.

    () 500 pln debetówką od 28 maja
    () produkt (debet, kredyt, lokata, oszczędne konto) na 5 kpln od 28 sierpnia
    () wyrażenie zgody na przetwarzanie danych
    () 1% od wynagrodzenia, nie od największego wpływu

    I ja to lubię -- bo nie pamiętam, od kiedy trzeba wyrazić zgodę.
    Ale pamiętam, że można sprawdzić wyrażenie zgody w dokumentach
    papierowych lub na infolinii a zmienić ów zapis można tylko
    w marmurze... Znaczy -- tylko w dziupli. :) [trochę bezmyślnie
    piszę, gdyż jest wczesna godzina...]

    I takie podejście do klienta podoba się mi -- wiewiórka daje
    mi czas na przemyślenie, zastanowienie się, tak abym teraz mógł
    przygotować się na kolejne podejście, w którym uzupełnię braki
    w swej wiedzy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-06-11 10:08:04
    Temat: Re: Nie tylko ludzie wierzą w Boga. :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kp6j79$qgl$...@s...aioe.org

    Sympatyczna Wiewiórka dotrzymała słowa i zadzwoniła. :)

    > () 500 pln debetówką od 28 maja
    > () produkt (debet, kredyt, lokata, oszczędne konto) na 5 kpln od 28 sierpnia

    W wypadku konta oszczędnościowego (a to mnie interesowało)
    w danym cyklu rozliczeniowym muszą być wpłaty, których
    suma daje co najmniej 5kpln.

    > () wyrażenie zgody na przetwarzanie danych

    Od 28 maja.

  • 3. Data: 2013-06-11 10:54:20
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 10:08:04 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    > W wypadku konta oszczędnościowego (a to mnie interesowało)
    >
    > w danym cyklu rozliczeniowym muszą być wpłaty, których
    >
    > suma daje co najmniej 5kpln.

    Mi infolinka tłumaczyła, że saldo jest sprawdzane na koniec okresu rozliczeniowego i
    27ego września muszę mieć 5k na koncie oszczędnościowym, bądź lokatę na taką sumę.

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-06-11 11:30:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 6...@g...co

> [...]

    : koniec okresu rozliczeniowego i 27ego września muszę
    : mieć 5k na koncie oszczędnościowym, bądź lokatę na

    Więc mamy rozbieżne informacje.
    Tak naprawdę Wiewiórka dzwoniła ponownie, aby doprecyzować
    właśnie ten punkt/warunek. Ostatecznie można by wpłacić 26
    dnia 5kpln i zabrać to 29 dnia... Jednak czasami te kilka
    dni da w sumie nieco więcej niż kilka dni. W tym czasie
    oprocentowanie będzie wynosiły 2%?

    Założyłem tam konta oszczędnościowe (lokacyjne, czy jak się
    one nazywają) via net. Są oprocentowane na 2%, czyli chyba
    wcale nie tak źle, jak na kilka dni w miesiącu. Kolejny
    problem -- czy trzeba lać spoza banku, czy można lać z RORu
    w BGZ? Jeśli można lać z RORu BGZ -- sprawa jest prostsza,
    bo i tak trzeba tam wlać ,,wynagrodzenie''.

    Powoli Wiewiórkowy interes jest coraz droższy:

    () 500 pln można wydać na paliwo szarytką i mieć z tego 15 pln
    (do niedawna szarytką wyrabialiśmy limit za pomocą realnego KB)

    () trzeba młócić kwotą 5kpln, a to oznacza straty i czasu, i odsetek

    () debetówka wiewiórkowa kosztuje 6 pln a w razie wpadki 8 pln

    () trzeba bać się Fiskusa, pytającego o ,,wynagrodzenie''

    Rzecz jasna niektórym wpływają prawdziwe wynagrodzenia, ale inne
    banki też chcą wynagrodzenia a wątpię w to, że bogacze bawią się
    w wiśnie i orzechy. I być może są tacy, którzy wydają: 3hpln kartami
    Szatańskimi, 5hpln wiewiórowymi kartami, 17hpln szarytkami -- jednak
    ja w te cuda nie wierzę... [trzeba jakoś nawiązać do tematu wiary]

    Warto też pamiętać o tym, e to wydatki z debetówek. Wydanie tego
    kredytówkami dałoby jakieś oszczędności lokacyjno-oszczędnościowe.

    Pozytywnym aspektem ;) jest tutaj niskie oprocentowanie lokat.

    -=-

    A zaczęło się tak pięknie:

    -- 3 transakcje
    -- wynagrodzenie dowolne (albo większe niż 3hpln)
    -- najwyższy przelew na 5kpln

    W niepełnym miesiącu liczono jak w pełnym.
    (chodzi mi o początkowy miesiąc i końcowy)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'