  • 31. Data: 2002-05-22 08:08:37
    Temat: Re: Nagana dla mBanku!
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    j...@d...com.pl (Jaroslaw Andrzejewski) wrote in
    <ccemeukanb2p5kkm1kq6mpik3sp72lue17
    @4ax.com>:

    /ciach.../

    >System Omega nie zosta? napisany przez Pekao!
    >Autorem pierwszej wersji interfejsu i ca?ego systemu jest PBG
    >Informatyka (obecnie Pekao Informatyka). Obecny Interfejs to dzie?o
    >AMG NET.

    Moze kiedys PBG, ale teraz Pekao, prawda ? ;-)
    A co do designu - rzeczywiscie - AMG !

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 32. Data: 2002-05-22 09:06:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czemu ? Bo kolega porownywal INTERFEJS, ktory jest lekkim
    nieporozumieniem.
    > System Omega napisany przez Pekao jest od niego po prostu lepszy. Kolega
    > nie dokonywal calosciowego porownania oferty 2 bankow, lecz komentowal
    > obsluge i funkcjonalnosc.

    Sorry - ae na samym koncu bylo wspomniane o procntach, to nie wiem czy tylko
    o tym.
    Ale do rzeczy jaesli tak porownujemy
    Teleoekao daje zwykla karte maestro jesli prawda co sie na pbb ukazywalo
    po.... 3 miesiacach od otwarcia konta.

    Wyplata z bankomatow - cekaw jestem czy widzi wszystko online - jak wylaci z
    bankomatu???

    a moze od razu po przelewie moze wyplacic owa kase z bankomatu??? Bo mnie
    sie tak jakos nie udawalo tego zrobic.

    Oplaty tez jakies wysokie 6 zeta za prowadzenia, za kazdy przelew 6 gr,
    ubezieczenie kart (obowiazkowe).

    No i jesli ktos wybiera bank, bo ma ladniejsza grafike - to argument jest
    dla mnie troche dziecinny - bo ja nawet nie wybralbym Pekao Sa tylko jakis
    najbardziej marmurkowy bank - bo on ma sto razy lepsze placowki nioz jakis
    tam Pekao... ;)

  • 33. Data: 2002-05-22 09:53:22
    Od: "hosi" <h...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał:

    > Teleoekao daje zwykla karte maestro jesli prawda co sie na pbb ukazywalo
    > po.... 3 miesiacach od otwarcia konta.

    niestety tak, ewentualnie po przedstawieniu historii z innego banku
    lub zaswiadczenia o zarobkach łaskawie wydadzą po 2 tyg.

    > Oplaty tez jakies wysokie 6 zeta za prowadzenia, za kazdy przelew 6 gr,
    > ubezieczenie kart (obowiazkowe).

    60gr za przelew ;-)

    hosi

  • 34. Data: 2002-05-22 10:03:25
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > @4ax.com>:
    >
    > /ciach.../

    > Moze kiedys PBG, ale teraz Pekao, prawda ? ;-)

    A spójrz sobie nie na firmy tylko osoby
    ekipa zaczynająca w PBG (później Pekao SA) przeszła do PKO BP gdzie pojawiły
    się Superkonta a nastepnie do BRE gdzie zbudowali bankowość detaliczna oparta
    na mBanku i Multi.

  • 35. Data: 2002-05-22 10:20:07
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@a...com (AMRA) wrote in <acfn9o$ic7$1@news.onet.pl>:

    /ciach.../

> [...]
    >o tym. Ale do rzeczy jaesli tak porownujemy
    >Teleoekao daje zwykla karte maestro jesli prawda co sie na pbb ukazywalo

    Nie wiem jak jest teraz. Ja za dawnych czasow dostalem od razu - po ok.
    tygodniu.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 36. Data: 2002-05-22 12:39:50
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    > Oplaty tez jakies wysokie 6 zeta za prowadzenia, za kazdy przelew 6 gr,
    > ubezieczenie kart (obowiazkowe).

    Ubezpieczenie nie jest obowiązkowe!

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 37. Data: 2002-05-22 15:17:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ubezpieczenie nie jest obowiązkowe!

    Mozna zrezygnowac z ubezieczenia karty maestro?

  • 38. Data: 2002-05-22 15:28:35
    Od: "hosi" <h...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał:

    > Mozna zrezygnowac z ubezieczenia karty maestro?

    A czy to ubezpieczenie nie jest przypadkiem zawarte w tych 6zł
    opłaty za prowadzenie?

    hosi

  • 39. Data: 2002-05-22 19:57:34
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl.no.spam>

    > A czy to ubezpieczenie nie jest przypadkiem zawarte w tych 6zł
    > opłaty za prowadzenie?

    blagam was! nie sprawdzajcie tego,
    przedyskutujcie trzy przypadki

  • 40. Data: 2002-05-22 21:54:49
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Janek napisał:

    > Nie chodzi mi
    > tutaj o oprocentowanie i opłaty.

    He he he - bo nie ma co porównywać :-)

    A nie przyszło Ci do głowy, że PeKaO właśnie z powodu owych różnic w opłatach
    i procentach może szybciej odpalić różne nowości i wodotryski?

    > W mBanku szukać i oczekiwać tego można
    > nadaremno...

    Szukać nie ma co, bo jeszcze tego nie ma. Ale ma być - wszystko to, o czym
    napisałeś. Vide:

    http://mbank.blog.pl/archiwum/index.php?nid=413574
    http://mbank.blog.pl/komentarze/index.php?nid=547023

    Więc nie pisz, że tego nie będzie, bo zapewne będzie :-)

    > niby bank internetowy a pewnych rzeczy przez
    > internet nie da się zrobić.

    No pewnie - bo pewne rzeczy mają to do siebie, że nie zawsze jest pewne, czy
    na pewno można się upewnić, iż są one wykonalne w danych warunkach
    zapewnionych przez środowisko ;-)

    > Nawet esetyka stron Telepekao24
    > jest wg mnie dużo lepsza.

    De gustibus...

    > Konkurencja jest daleko w przodzie.

    Taak? A ile każe sobie za to płacić? :-) A dlaczego mBank ma najwięcej
    klientów spośród banków wirtualnych i wirtualne usługi oferujących?

    Konkurencja jest w tyle i bardzo stara się nadgonić - takimi właśnie
    udogodnieniami i gadżetami. Nam pozostaje mieć nadzieję, że mBank nie pozwoli
    się dogonić.

    PS. Nie piszcie mi, że to tylko "porównywanie interfejsów". Chodzi też o
    porównywanie usług, a robienie tego w oderwaniu od realiów jest niestety albo
    naiwnością, albo manipulacją.