  • 1. Data: 2009-02-15 20:35:33
    Temat: Na konto w mBanku z innego banku - wiem, że było ale...
    Od: "Tanika" <t...@W...gazeta.pl>

    Wiem, że już było ale...

    Muszę dokonać około 20 niewielkich wpłat po około 100 zł na konta ludzi w
    mBanku. Wszystkie wpłaty MUSZĘ dokonać fizycznie "przy okienku" a nie
    przelewem z konta. Czy jest już może jakiś sposób, w jakimś banku, żeby
    wpłacić pieniądze na czyjeś konto w mBanku pieniądze BEZ PROWIZJI?

    Tanika

  • 2. Data: 2009-02-15 20:36:25
    Temat: Re: Na konto w mBanku z innego banku - wiem, że było ale...
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tanika" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > przelewem z konta. Czy jest już może jakiś sposób, w jakimś banku, żeby
    > wpłacić pieniądze na czyjeś konto w mBanku pieniądze BEZ PROWIZJI?

    Nie ma.

    marekz

  • 3. Data: 2009-02-15 20:43:59
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    A kto narzucił taki warunek, by wpłacać gotówkowo? Moim zdaniem zupełnie
    nieuzasadniony.

  • 4. Data: 2009-02-15 21:14:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message
    >A kto narzucił taki warunek, by wpłacać gotówkowo? Moim zdaniem zupełnie
    >nieuzasadniony.

    W czasach kryzysu duze wziecie maja roznego rodzaju piramidy... a one rzadza
    sie wlasnymi prawami ;)

    MK

  • 5. Data: 2009-02-15 22:04:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W czasach kryzysu duze wziecie maja roznego rodzaju piramidy... a one
    > rzadza sie wlasnymi prawami ;)

    No to niezle te piramidy przyspieszyly.
    Do niedawna trzeba bylo wplacic 5 ossobom po 5 zlotych. A teraz az 20 i to
    po prawie stowe. Komus tam pewnie apetyt bardzo urosl :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-02-16 09:14:33
    Od: Tomasz Drobiszewski <t...@w...pl>

    Tanika pisze:
> [...]
    > przelewem z konta. Czy jest już może jakiś sposób, w jakimś banku, żeby
    > wpłacić pieniądze na czyjeś konto w mBanku pieniądze BEZ PROWIZJI?

    Najlepiej daruj sobie. Piramidy przynoszą tylko zyski pomysłodawcy ;-)

    Poza tym nie ma takiej możliwości, w opisanym przypadku nie unikniesz
    prowizji.

    --
    Tomasz Drobiszewski

  • 7. Data: 2009-02-16 10:04:25
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 20:35:33 +0000 (UTC), Tanika napisał(a):

> [...]
    > przelewem z konta. Czy jest już może jakiś sposób, w jakimś banku, żeby
    > wpłacić pieniądze na czyjeś konto w mBanku pieniądze BEZ PROWIZJI?

    Niestety nie ma takiej możliwości. Prowizje wszędzie są mniej więcej
    jednakowe i obawiam się, że w przypadku kwoty 100 zł prowizja wyniesie 5
    zł. Nie musisz za to wpłacać tylko w banku, możesz także na poczcie i w
    tzw. agencjach finansowych - oni często oferują niskie prowizje, ale o
    szczegóły musisz się sama dopytać.

    PS. Przepraszam za innych z tej grupy, którzy nie potrafią czytać ze
    zrozumieniem i bredzą coś o jakichś piramidach finansowych, zamiast
    merytorycznie odnieść się do pytania. Jakie to polskie...

    --
    - Kucing -

  • 8. Data: 2009-02-16 10:42:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości

    > PS. Przepraszam za innych z tej grupy, którzy nie potrafią czytać ze
    > zrozumieniem i bredzą coś o jakichś piramidach finansowych, zamiast
    > merytorycznie odnieść się do pytania. Jakie to polskie...

    Coz - moze dzieki temu dziewczyna nie popelni glupstwa i nie wtopi dwoch
    tysiakow.
    Jak Cie ktos zapyta na jakiejs grupie (np pl.biznes.wgpw) :) , jek najlepiej
    wykonac szubienice i dobrze ja podwiesic, to tez ograniczysz sie tylko do
    suchego instruktazu?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-02-16 10:44:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    tysiakow.
    Jak Cie ktos zapyta na jakiejs grupie (np pl.biznes.wgpw) :) , jek najlepiej
    wykonac stryczek i dobrze go podwiesic, to tez ograniczysz sie tylko do
    suchego instruktazu?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-02-16 11:44:31
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 11:42:39 +0100, SDD napisał(a):

> [...]
    > wykonac szubienice i dobrze ja podwiesic, to tez ograniczysz sie tylko do

    Jak ktoś zadaje jakieś pytanie związane z tematyką grupy, to podchodzę do
    niego w dobrej wierze. Zresztą znam dwie osoby, które były w podobnej
    sytuacji jak Tanika. Np. moja babcia, która nie miała, nie ma i nie
    zamierza mieć konta w banku a musiała wpłacić kilka razy pieniądze na różne
    konta (biura podróży, które organizowało pielgrzymkę, księgarni wysyłkowej
    czy znajomej, od której pożyczyła pieniądze a która wyjechała). Albo
    kumpela ze studiów, Białorusinka, która także nie ma konta w banku a musi
    parenaście razy w roku wpłacać pieniądze na konta innym. Gdzie Ty tu
    widziesz spisek czy piramidę? ;) Po prostu są różni ludzie, różne sytuacje
    życiowe i nie należy takich osób znieważać i upadlać tylko dlatego, że nie
    mają konta czy telefonu komórkowego...

    --
    - Kucing -