  • 1. Data: 2006-06-08 10:52:18
    Temat: NFI z "Penetrator" ->eMakler
    Od: "mf" <m...@o...pl>

    Witam, mam 2 rachunki maklerskie "Penetrator" na którm mama NFI (ze
    świadectw udziałowychod dziadków) i eMakler.
    Czy istnieje sposób przelania tych NFI do eMaklera, bez sprzedazy na
    giełdzie?

  • 2. Data: 2006-06-11 06:44:09
    Temat: Re: NFI z "Penetrator" ->eMakler
    Od: a...@p...onet.pl

    > Witam, mam 2 rachunki maklerskie "Penetrator" na którm mama NFI (ze
    > świadectw udziałowychod dziadków) i eMakler.
    > Czy istnieje sposób przelania tych NFI do eMaklera, bez sprzedazy na
    > giełdzie?

    Witam,
    mozesz zrobic transfer papierow wartosciowych na rachunek maklerski w mBanku.
    W Penetratorze kosztuje to 0,5% wartosci papierow, ale nie mniej niz 50 zl.
    Jesli wiec tych NFI nie jest duzo, to po prostu taka operacja sie nie oplaca
    (prowizja bylaby liczona od kazdego NFI oddzielnie).

    pozdr,
    Adam