  • 1. Data: 2003-07-13 10:33:08
    Temat: NAJLEPSZE KONTO DO OPŁAT?
    Od: w...@p...fm

    1.jaki jest nalepszy bank z ktorego moge robic opłaty domowe
    (gaz,prad,telefon) - przejrzałem archiwum i widze ze PEKAO ma "direct
    debit"(lub podoba nazwa)..czyli placenie rachunków co miesiac bez mojej
    ingerencji (umowa bank-firma) czy którys z internetowych banków z darmowym
    prowadzeniem i przelewami(mbank,lukas,VW direct) ma taka funkcje?

    2.jezeli nie to czy moge te przelewy robic w necie co miesiac recznie n.p
    robiąc "Przelewy zdefiniowane" i mi uznaja? mam cos specjalnego wpisywac w
    pola "Tytuł przelewu","Nazwa przelewu" (chodzi mi o ty czy beda wiedzieli że to
    ja wpłaciłem :P,żebym nie musiał potwierdzenia brac potem z takiego mBanku co
    może trwac wieki i kosztuje troszeczke)

    Na razie rozumuje że przelew musi isc z konta osoby ktora widnieje na rachunku
    czyli nie da rady placic rachunków np rodzicom(ale pewny nie jestem wiec pytam)

    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2003-07-13 10:56:26
    Temat: Re: NAJLEPSZE KONTO DO OPŁAT?
    Od: Michał Rolka <m...@t...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik w...@p...fm napisał:
    > "direct debit" [...] czy którys z internetowych banków z darmowym
    > prowadzeniem i przelewami(mbank,lukas,VW direct) ma taka funkcje?

    Np. tu:
    http://w3.plusgsm.pl/res/5_formypl_pz3.asp?color=6&s
    how=5_formypl_pz3&ikona=5

    > 2.jezeli nie to czy moge te przelewy robic w necie co miesiac recznie n.p
    > robiąc "Przelewy zdefiniowane" i mi uznaja? mam cos specjalnego wpisywac w
    > pola "Tytuł przelewu","Nazwa przelewu"

    Ja właśnie tak postępuję. W tytuł przelewu wpisuję zazwyczaj nr faktury,
    nr klienta, dla TPSA nr telefonu.

    > Na razie rozumuje że przelew musi isc z konta osoby ktora widnieje na rachunku
    > czyli nie da rady placic rachunków np rodzicom(ale pewny nie jestem wiec pytam)

    Nie. Większość płatności jest na mojego ojca, a płacę je ja z mojego
    konta z mBanku i Inteligo. Dopisuję w tytule imię i nazwisko ojca.

    Michał

  • 3. Data: 2003-07-14 08:51:15
    Od: w...@p...fm

    > Nie. Większość płatności jest na mojego ojca, a płacę je ja z mojego
    > konta z mBanku i Inteligo. Dopisuję w tytule imię i nazwisko ojca.

    a jak w wypadku kiedy jakas procedura sie popierniczy? wtedy chyba trzeba
    prosic taki internetowy bank o potwierzdzenie transakcji :( o napewno nie jest
    za free)

    zdarzyla sie taka sytuacja komus czy system jest tak idealny że to raczej
    wyjatki?

  • 4. Data: 2003-07-14 13:13:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > a jak w wypadku kiedy jakas procedura sie popierniczy? wtedy chyba
    > trzeba prosic taki internetowy bank o potwierzdzenie transakcji :( o
    > napewno nie jest za free)

    Nie jest. Ale jak place via net od kilku lat ani razu nie musialem nic
    wyjasniac. Zreszta w tradycyjnych bankach potwierdzenie tez jest
    platne zazwyczaj po jakims czasie, wiec nie masz sie co martwic ;)

    > zdarzyla sie taka sytuacja komus czy system jest tak idealny że to
    > raczej wyjatki?

    wyjatki