  • 1. Data: 2003-07-13 11:20:10
    Temat: problem z dostępem WAP do mBanku
    Od: "Krzysztof Rojek" <k...@i...net.pl>

    witam,
    mam problem - próbuję ustanowić sobie połączenie kanałem WAP do swojego
    konta (kanał został uaktywniony w mLince)
    aktywowałem oczywiście usługę GPRS w Idei
    niestety, mimo ustawień, takich jak podają na swojej stronie, po wpisaniu
    loginu i hasła telefon myśli i wyświetla komunikat "Połączenie przerwane;
    próbuj ponownie"
    próbuję i dalej nic
    dzwoniłem do mLinki i powiedzieli mi, że taki problem występuje w części
    aparatów Nokii ze względu na "krótki czas podtrzymania zabezpieczonego
    połączenia"
    poradzili mi, żebym "wpisywał login i hasło bardzo szybko i to może
    rozwiązać problem - zrobiłem jak powiedzieli i nic
    nie wydaje mi się żeby to było właśnie problemem, bo cały czas połączenia
    via GPRS z mBankiem widoczna jest kłódka
    dodam, że mam aparat Nokia 6610

    proszę o pomoc kogoś, kto miał podobny problem, i jakoś się z nim uporał, bo
    na ekspertów z mBanku chyba nie mogę liczyć

    dziekuje i pozdrawiam

    krzysztof rojek

  • 2. Data: 2003-07-15 09:10:42
    Temat: Re: problem z dostępem WAP do mBanku
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Krzysztof Rojek wrote:

> [...]
    >loginu i hasła telefon myśli i wyświetla komunikat "Połączenie przerwane;

    Mam ten sam problem z Nokią 6310 i nie udało mi się go zwalczyć. Ktoś
    próbował wpisywać hasło w notesie i przekopiowywać i podobno
    przechodziło, niemniej nie jest to żadne rozwiązanie, pomijając aspekty
    bezpieczeństwa.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-07-15 20:01:16
    Temat: Odp: problem z dostępem WAP do mBanku
    Od: "pedro" <s...@i...pl>

    Użytkownik Krzysztof Rojek <k...@i...net.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:berf9a$8ei$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    bo
    > na ekspertów z mBanku chyba nie mogę liczyć

    Na Simensie ME45 (ERA) też nie ruszyło mimo konfiguracji 100% zgodnej z
    wymogami.... coś z ich strony jest kaput

  • 4. Data: 2003-07-15 20:32:33
    Temat: Re: Odp: problem z dostępem WAP do mBanku
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    pedro wrote:
    [..]
    > Na Simensie ME45 (ERA) też nie ruszyło mimo konfiguracji 100% zgodnej z
    > wymogami.... coś z ich strony jest kaput

    A jaką masz konfigurację
    bo w dokładnie takiej sytuacji (era+me45) działa
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 5. Data: 2003-07-15 21:33:55
    Od: n...@p...onet.pl

    > Na Simensie ME45 (ERA) też nie ruszyło mimo konfiguracji 100% zgodnej z
    > wymogami....  coś z ich strony jest kaput

    Na ME45 z Ery działa,
    ale pod warunkiem że stronę startową ustawisz na:
    http://wap.info.mbank.com.pl
    a nie:
    http://wap.mbank.com.pl
    Tylko tego na stronach już nie piszą.

  • 6. Data: 2003-07-16 06:00:25
    Od: "Krzysztof Rojek" <k...@i...net.pl>

    > Na ME45 z Ery działa,
    > ale pod warunkiem że stronę startową ustawisz na:
> [...]

    na Nokii 6610 mimo tej sztuczki nie zadziałało :-( Co teraz robić ?!? Czy
    można to gdzieś reklamować ?

    krzysiek

  • 7. Data: 2003-07-16 08:49:00
    Od: n...@p...onet.pl

    > na Nokii 6610 mimo tej sztuczki nie zadziałało :-( Co teraz robić ?!? Czy
    > można to gdzieś reklamować ?

    Zmienić telefon?;-)))

    ps.
    sorki, Nokia mi nie leży.

  • 8. Data: 2003-07-16 08:56:08
    Od: "Krzysztof Rojek" <k...@i...net.pl>

    bardzo chętnie bym to zrobił jeśli miałbym pewność, że na SonyEricsson
    będzie działaćbez problemów
    tylko teraz problem czy mi to uznają w Idei

    krzysiek

  • 9. Data: 2003-07-16 09:13:25
    Od: n...@p...onet.pl

    > bardzo chętnie bym to zrobił jeśli miałbym pewność, że na SonyEricsson
    > będzie działaćbez problemów
    > tylko teraz problem czy mi to uznają w Idei

    T68i będę testował gdzieś za miesiąc,
    ale chyba mi się obiło gdzieś o oczy, że działa.
    Poszukaj tu i na forum jeśli chcesz być pewny.

    pzdr.

  • 10. Data: 2003-07-16 18:18:26
    Od: "tomek" <s...@P...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    SE t68i, idea, wap over gprs, mbank --> dziala bez zarzutu!

    pozdrawiam,
    tomek