  • 1. Data: 2009-03-18 12:54:48
    Temat: Musze pochwalić Allianz Bank
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Od pewnego czasu posiadam tam rachunki osobiste oraz karte kredytową.
    To nowy bank, podobnie jak inny, intensywnie promowany, bank na "A".
    Rachunki w Allianz otworzono bardzo sprawnie, nie było problemów z
    zawieszeniem systemu czy brakiem papieru do drukarek, co miało miejsce
    w drugim banku na "A". Karta kredytowa po nieco ponad tygodniu była w
    domu (drugiemu bankowi na "A" podjęcie decyzji zajęło prawie dwa
    miesiace), została wydana z pominięciem gestapowskich procedur,
    znamionujących "wyższą kulturę bankowości". Zarówno wyciągi z
    rachunków osobistych jak i rachunku karty kredytowej można otrzymać w
    wersji papierowej bez jakichkolwiek opłat i obłudy, sankcjonującej
    wprowadzenie tychże pod hasłem ekologii i ochrony zasobow leśnych.
    Całość uzupełnia prosty w obsłudze serwis transakcyjny.

    Dziś w skrzynce pocztowej znalazłem wysłane priorytetem zawiadomienie
    Allianz Bank o zmianie regulaminu prowadzenia rachunków bankowych wraz
    z elegancko wydrukowanym tekstem jednolitym. "Wyższa kultura
    bankowości" poprzestaje na mętnej informacji gdzieś na stronach
    internetowych. W rezultacie, poczułem, że dla Allianz jestem kimś
    ważnym, bank potraktowal mnie jak swego kontrahenta i jednostkę
    ludzką, a nie anonimową i statystyczną, służącą jedynie do generowania
    przychodów po najniższym koszcie, jak ma to w zwyczaju drugi nowy bank
    na "A".

    Reasumując, jestem całkiem zadowolony z Allianz Bank. Jedyną wadą,
    jaką udało mi sie wykryć, jest opłata za przelewy 0,50 PLN.
    Przeboleję, choćby miało by mnie to kosztować paczkę papierosów
    miesięcznie..;-)

  • 2. Data: 2009-03-18 13:02:16
    Temat: Re: Musze pochwalić Allianz Bank
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości

[...]

    ***
    A jak lokaty?
    Tak tylko pytam, bo i tak w Gdyni nie ma żadnego oddziału :(
    No chyba, żem ślepa.
    Za to Alliorów chyba z 5 w samym centrum (w tym jeden zamknięty z napisem od
    bodaj października "wkrótce otwieramy" ;-)

    Pozdrawiam
    Emka

  • 3. Data: 2009-03-18 13:12:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 14:02, "Emka" <e...@o...eu> wrote:

    > A jak lokaty?

    http://www.allianz.pl/bank_lokata,901.html

    Trudno mi coś więcej powiedzieć/napisać, nie inwestuję w lokaty...

    pozdrawiam,szczurwa

  • 4. Data: 2009-03-18 13:47:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 05:54:48 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Jedyną wadą, jaką
    > udało mi sie wykryć, jest opłata za przelewy 0,50 PLN. Przeboleję,
    > choćby miało by mnie to kosztować paczkę papierosów miesięcznie..;-)

    IMO marna ilość bankomatów, fakt że nie zawsze ważna, ale należałoby
    wspomnieć.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2009-03-18 13:56:23
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Mar, 14:47, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > IMO marna ilość bankomatów, fakt że nie zawsze ważna, ale należałoby
    > wspomnieć.

    Euronet + ich własne, chyba standard..?

  • 6. Data: 2009-03-18 14:31:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Mar 2009 06:56:23 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Euronet + ich własne, chyba standard..?

    Euronet za wyjątkiem placówek innych banków, więc zdecydowanie mniej. A
    tych własnych to pewnie za dużo nie mają.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2009-03-18 15:29:02
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    no przelewy 0,50 zł - dla mnie to w dzisiejszych czasach już dyskwalifikuje
    ten bank

    ja tam nie mialam zadnych problemów z aliorem - wole miec wszystko za
    darmo - a 0,50 gr przelew - to katastrofa

    ja robie około 10 przelewów w miesiącu - czyli co 5 zł o dziekuję

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3832
    (20090206) __________

  • 8. Data: 2009-03-18 15:35:29
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Anna R." <a...@o...pl> napisał

    > no przelewy 0,50 zł - dla mnie to w dzisiejszych czasach już
    > dyskwalifikuje ten bank

    Niedługo stanie się to normą, więc proponuję wstrzymać się z takimi opiniami
    :)

    > darmo - a 0,50 gr przelew - to katastrofa
    > ja robie około 10 przelewów w miesiącu - czyli co 5 zł o dziekuję

    No faktycznie, koszmar. Pewnie tracisz cały zysk z lokaty kwartalnej ;-)
    A poważnie - naprawdę 5 zł to dla Ciebie tak istotna wartość w skali
    miesiąca?

    Pozdrawiam
    Emka

  • 9. Data: 2009-03-18 15:48:02
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    nie ale nie lubie być frajerką

    po co mam płacić skoro w większości banków jest to darmowe

    10 przelewów * 0,50 = 5 zł * 12 = 60 zł

    skoro dla ciebie to mało to dawaj mi co miesiąc 5 zł - podam ci numer konta
    w mbanku ok?

  • 10. Data: 2009-03-18 16:08:58
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Anna R." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie ale nie lubie być frajerką
    > po co mam płacić skoro w większości banków jest to darmowe

    W większości? Nie sądzę.
    Poza tym do czasu. :)
    A tak w ogóle to bardziej mi chodzi o Twoją przesadną reakcję na kwotę
    prowizji, a nie na prowizję jako taką.

    > 10 przelewów * 0,50 = 5 zł * 12 = 60 zł

    Taaa, a razy 10 lat to 600 zł. Tylko co w związku z tym?

    > skoro dla ciebie to mało to dawaj mi co miesiąc 5 zł

    Moment, moment. Jest to mało, ale jeśli chodzi o jakąś usługę.
    Natomiast nie widzę uzasadnienia dla Twojego pomysłu rozdawnictwa kasy za
    darmo.

    Pozdrawiam
    Emka