  • 1. Data: 2009-02-26 17:46:11
    Temat: Multibank - "Super" oferta
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj zadzwonił do mnie Multibank z propozycją wznowienia mojej karty
    jaką miałem wcześniej tj. nim zamieniłem ją na Aquariusa. Propozycja
    była na tyle szczodra, że warunkiem otrzymania poprzedniej karty była
    konieczność poniesienia opłaty za wydanie karty czyli 150 zł. Oczywiście
    nie ma mowy o zwolnieniu z opłaty. Multibankowi gratuluję pomysłowości.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-02-26 18:09:17
    Temat: Re: Multibank - "Super" oferta
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Lut, 18:46, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    I nie skusiłeś się ? Przecież to tylko 150 złotych..;-)

  • 3. Data: 2009-02-26 19:53:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Mithos pisze:
> [...]
    > konieczność poniesienia opłaty za wydanie karty czyli 150 zł. Oczywiście
    > nie ma mowy o zwolnieniu z opłaty. Multibankowi gratuluję pomysłowości.

    dobrze, że mi przypomniałeś! prawie zapomniałem, że muszę zamknąć czarną
    kk w Multi, nie jest mi potrzebna a 250zł to jakaś masakra...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-02-26 19:56:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:go6khl$b1k$1@news.onet.pl...
> [...]
    > konieczność poniesienia opłaty za wydanie karty czyli 150 zł. Oczywiście
    > nie ma mowy o zwolnieniu z opłaty. Multibankowi gratuluję pomysłowości.

    A TOiP czytal?

    Opłata za wydanie karty Posiadacza rachunku4 150,00 zł

    4 opłata za wydanie karty jest zwracana jesli w ciagu pierwszych trzech
    miesięcy od daty wydania karty, Klient dokona minimum 3 transakcje
    bezgotówkowe

    MK

  • 5. Data: 2009-02-26 20:07:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > A TOiP czytal?

    Pewnie nie skoro miałem niespodziewany telefon odnośnie produktu,
    którego nie planowałem i nie potrzebowałem. Pracownik Multibanku
    poinformował, że nie ma możliwości wydanie karty bez opłaty, a o zwrocie
    opłaty po 3 płatnościach nic nie wspomniał.

    --
    Mithos