  • 1. Data: 2009-02-26 13:17:30
    Temat: Open Finance - dziwna (?) sprawa
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Ostatniego dnia grudnia zostala zalozona 'polisolokata' na spora kwote.
    Po wplynieciu pieniedzy na konto NobleBank mial zostac przyslany
    certyfikat polisy (czy jak tam to sie nazywa).
    Mijaja juz prawie dwa miesiace. Jak na razie nic nie przychodzi...
    W oddziale Open Finance twierdza, ze z powodu duzego zaintersowania ta
    'polisolokata' maja pewnie opoznienia w wysylaniu potwierdzen.
    No, ale 2 miesiace???
    Czy ktos cos wie na ten temat?
    TA

  • 2. Data: 2009-02-26 19:41:57
    Temat: Re: Open Finance - dziwna (?) sprawa
    Od: trójąca_legómina <s...@d...pl>

    On Thu, 26 Feb 2009 14:17:30 +0100, T...@s...in.the.world
    wrote:

> [...]
    > W oddziale Open Finance twierdza, ze z powodu duzego zaintersowania ta
    > 'polisolokata' maja pewnie opoznienia w wysylaniu potwierdzen.

    Chętnie się dowiem przyczyny zaniechania - mnie też to spotkało (lokata
    założona na początku listopada).

  • 3. Data: 2009-02-26 19:49:12
    Od: "AgA" <a...@p...onet.pl>

    miałam ten sam dylemat...do dziś, waśnie otrzymałam ów certyfikat /lokata
    zakładana 23.12/ cierpliwości życzę!!!