  • 1. Data: 2003-04-29 10:49:22
    Temat: Multi -problem z logowaniem
    Od: "tytoos" <t...@N...gazeta.pl>

    tez macie? od rana jakoś działa wyraznie gorzej niz w poprzednich dniach:
    bardzo wolno.

    T.

  • 2. Data: 2003-04-29 10:56:14
    Temat: Re: Multi -problem z logowaniem
    Od: "Jaszyn" <w...@i...org>

    tytoos <t...@N...gazeta.pl> wrote:
    > tez macie? od rana jakoś działa wyraznie gorzej niz w poprzednich dniach:
    > bardzo wolno.

    Sorry, jestem "czytaczem" tej grupy, ale ile można o tym kiepskim logowaniu
    do mbanku???? Czy to grupa pl.biznes.banki.kiepsko.w.mbanku???????

    --
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 3. Data: 2003-04-29 11:01:45
    Od: wojsyl <w...@w...pl>

    Jaszyn wrote:

    > Sorry, jestem "czytaczem" tej grupy, ale ile można o tym kiepskim logowaniu
    > do mbanku???? Czy to grupa pl.biznes.banki.kiepsko.w.mbanku???????

    bo to jest wazne wydarzenie !

    --w

  • 4. Data: 2003-04-29 11:11:42
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > bo to jest wazne wydarzenie !

    Chyba tylko dla tych kilku osób które tam mają konta

  • 5. Data: 2003-04-29 11:23:38
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Jaszyn <w...@i...org> napisał w

    > Sorry, jestem "czytaczem" tej grupy, ale ile można o tym kiepskim
    > logowaniu do mbanku???? Czy to grupa
    > pl.biznes.banki.kiepsko.w.mbanku???????

    Ale ten post dotyczył MULIbanku, a nie mBanku!

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 6. Data: 2003-04-29 11:25:16
    Od: "Jaszyn" <w...@i...org>

    Krzysztof K. Maj <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote:

    > Ale ten post dotyczył MULIbanku, a nie mBanku!

    fucktycznie... omyłka czeska... to wszystko przez te żale na mbank... Multi
    też na "EM" ;-))))

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 7. Data: 2003-04-29 11:36:30
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Jaszyn<w...@i...org> nagryzmolił(a) w

    > fucktycznie... omyłka czeska... to wszystko przez te żale na mbank...
    > Multi też na "EM" ;-))))

    I też Bre. Może mają jakieś większe problemu?
    Jakiś atak typu DOS ???

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 8. Data: 2003-04-29 12:56:36
    Od: "tytoos" <t...@N...gazeta.pl>

    Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> napisał(a):

    > I też Bre. Może mają jakieś większe problemu?
    > Jakiś atak typu DOS ???

    Po pieciu postach pierwsza odpowiedz na temat :-( Chyba zeczywiscie maja
    klopoty:

    "Trudności z Internetem - bezpłatne przelewy przez multilinię i w placówkach
    W związku z trudnościami w dostępie do serwisu transakcyjnego wszystkie
    przelewy realizowane przez multilinię i w placówkach MultiBanku będą do
    odwołania bezpłatne. Przepraszamy za zaistniałe trudności i zachęcamy do
    korzystania z multilinii i odwiedzenia naszych placówek".

    T.

  • 9. Data: 2003-04-29 14:39:20
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:
> [...]

    Zapewne to literowka - ale dla mnie duzy ROTFL :))
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 10. Data: 2003-04-29 22:33:18
    Od: "Don " <d...@g...pl>

[...]

    korzystania z multilinii i odwiedzenia naszych placówek (WWW)

    re:e-mail:

    Szanowny Panie,

    Przepraszamy za zaistniałe trudności związane z funkcjonowaniem strony
    MultiBanku, obecnie trwają prace nad tym aby strona działała poprawnie.

    Z poważaniem
    MultiBank.

    Oj chyba się oberwie dostawcy systemu !?

    pozdr.