  • 1. Data: 2002-11-16 21:59:10
    Temat: Millennium wideotelefony
    Od: "Maciej Piotrzkowski" <m...@e...de>

    Witam,
    Czy ktoś może mi wytłuamaczyć na co oddziałom Millennium systemy
    telekonferencyjne? Czy ktoś z Was, jako Klient ów Banku miał potrzebę
    skorzystania z tego systemu? A może służy on jedynie wirtualnym szkoleniom
    pracowników?
    Maciej /-/

  • 2. Data: 2002-11-17 12:09:19
    Temat: Re: Millennium wideotelefony
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Maciej Piotrzkowski wrote:

    > Witam,
    > Czy ktoś może mi wytłuamaczyć na co oddziałom Millennium systemy
    > telekonferencyjne?

    Wykorzystują to przy staranieu się o kredyt hipoteczny. Klient może
    sobie przez to porozmawiać kimś mądrzejszym niż szeregowy pracownik.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-11-17 14:21:28
    Temat: Re: Re: Millennium wideotelefony
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Nov 17, 2002 at 01:09:19PM +0100, Tomasz Staszewski wrote:

    >Wykorzystują to przy staranieu się o kredyt hipoteczny. Klient może
    >sobie przez to porozmawiać kimś mądrzejszym niż szeregowy pracownik.

    A czesc wizyjna jest dla klienta czy dla pracownika banku?

    I dlaczego niby to musi byc robione po osobnej linii isnd? ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-11-17 20:35:08
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > A czesc wizyjna jest dla klienta czy dla pracownika banku?
    >
    > I dlaczego niby to musi byc robione po osobnej linii isnd? ;-)

    Witam,

    1) ISDN
    2) Zapewnienie odpowiedniej przepustowosci i jakosci lacza (audio i wizja na
    128 kbps jest juz jako taka - of coz na 256 kbps juz jest nice).

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 5. Data: 2002-11-17 20:43:24
    Temat: Re: Re: Re: Millennium wideotelefony
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Nov 17, 2002 at 09:35:08PM +0100, Szymon wrote:

    >1) ISDN

    Och, bardzo, bardzo przepraszam puryste jezykowego, ktory Nigdy Nie
    Popelnia Bledow.

    >2) Zapewnienie odpowiedniej przepustowosci i jakosci lacza (audio i wizja na
    >128 kbps jest juz jako taka - of coz na 256 kbps juz jest nice).

    OK, piszesz sobie dlaczego __musi__ byc isDN. Zalozmy nawet ze isdn
    byc __musi__ - tylko po co? Bo to jest glownym tematem tego watku.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-11-18 21:12:24
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Och, bardzo, bardzo przepraszam puryste jezykowego, ktory Nigdy Nie
    > Popelnia Bledow.

    Jak juz to nie w terminach.

    > OK, piszesz sobie dlaczego __musi__ byc isDN. Zalozmy nawet ze isdn
    > byc __musi__ - tylko po co? Bo to jest glownym tematem tego watku.

    Poczytaj, poczytaj - a zacznij od:

    http://www.isdn.net.pl/isdnlepsza.html
    http://www.telekomunikacja.pl/dom/isdn/index.php

    A wogole to NTG, wiec EOT.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 7. Data: 2002-11-18 21:36:55
    Temat: Re: Re: Re: Re: Millennium wideotelefony
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Nov 18, 2002 at 10:12:24PM +0100, Szymon wrote:

    >Jak juz to nie w terminach.

    Och, to straszne.

    >Poczytaj, poczytaj - a zacznij od:
    >
    >http://www.isdn.net.pl/isdnlepsza.html
    >http://www.telekomunikacja.pl/dom/isdn/index.php
    ^^^ tia ... ;-)

    No i? Dlaczego to musi byc ISDN?

    >A wogole to NTG, wiec EOT.

    Ja nabardziej TG - w koncu pytanie bylo po co millenium
    wideokonferencje isdn.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-11-19 08:12:33
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Ja nabardziej TG - w koncu pytanie bylo po co millenium
    > wideokonferencje isdn.

    O jezuuuuu, przeciez juz w drugim poscie Tomasz Staszewski napisal, ze jest
    wykorzystywany do rozmow podczas zalatwiania kredytu hipotecznego. Widocznie
    uznali, ze specjalista od tych kredytow musi widziec swojego klienta (moze
    jakies odczytywanie prawdziwych zamiarow czy sie przypadkiem nie chce
    skantowac banku z mimiki twarzy? ;-)) i tyle - to tak ciezko jest zalapac?

    Uzycie ISDN tez jest zrozumiale, jesli chce sie uzyskac dobra jakosc obrazu
    (pamietasz? mimika twarzy), a jesli za to polaczenie klient nie musi
    specjalnie placic to co Cie glowa boli?

    Moja rada - zacznij brac jakies srodki na rozjasnienie umyslu i poprawienie
    pamieci, cwiczenia z czytania tekstu ze zrozumieniem tez by sie przydaly.

    Pzdrwm.
    Bez wielkiej zlosliwosci lecz poirytowany glupim gledzeniem.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2002-11-19 08:34:24
    Temat: Re: Re: Re: Re: Re: Millennium wideotelefony
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Nov 19, 2002 at 09:12:33AM +0100, Lopez wrote:

> [...]
    >jakies odczytywanie prawdziwych zamiarow czy sie przypadkiem nie chce
    >skantowac banku z mimiki twarzy? ;-)) i tyle - to tak ciezko jest zalapac?

    No, ciezko. Bo jak ja zalatwialem to widac konieczne nie bylo.

    >Uzycie ISDN tez jest zrozumiale, jesli chce sie uzyskac dobra jakosc obrazu
    >(pamietasz? mimika twarzy), a jesli za to polaczenie klient nie musi
    >specjalnie placic to co Cie glowa boli?

    Nie, no pewnie - to sie z nikad oplaty za to biora. Pewnie.

    >Moja rada - zacznij brac jakies srodki na rozjasnienie umyslu i poprawienie
    >pamieci, cwiczenia z czytania tekstu ze zrozumieniem tez by sie przydaly.

    Jakim zrozumieniem? Jak powiedza ze wymagaja telefonii satelitarnej to
    tez bedzie ok, bo przeciez tak powiedzieli, tak?

    >Pzdrwm.
    >Bez wielkiej zlosliwosci lecz poirytowany glupim gledzeniem.

    Ech, czlowieku, zastanow sie, zanim kogokolwiek bedziesz ocenial.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-11-19 10:32:38
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    > No, ciezko. Bo jak ja zalatwialem to widac konieczne nie bylo.

    Widocznie teraz okazalo sie konieczne.

    > Nie, no pewnie - to sie z nikad oplaty za to biora. Pewnie.

    Nie slyszalem o zadnym wzroscie oplat w Millennium, prowizja za przyznanie
    kredytu hipotecznego tez nie wzrosla, wiec.... przeplaciles? ;-)

    > Ech, czlowieku, zastanow sie, zanim kogokolwiek bedziesz ocenial.

    Ja nikogo nie oceniam. Poprostu juz w drugim poscie wyjasnilo sie po co, a
    my roztrzasamy watek do 11 (bedzie 12?) artykulow.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl