  • 1. Data: 2004-03-11 14:47:10
    Temat: Millenium - kredyt hipoteczny jako refinansowy - pytanie
    Od: "b." <g...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów, chciałbym zapytać o opcję refinansowania kredytu z EUR w
    innym banku - do CHF w Millenium:
    koszty:
    kk-ks 3,3% dla dewiz
    - są jeszcze kursy określone dla pieniędzy (6%) nie wiem wg których kursów
    rozliczają kredyty
    prowizja 0%
    hipoteka 1,5%

    łącznie koszty refinansowania ok. 4,8%

    różnica w oprocentowaniu (nie licząc promocji) - 4,9% czyli już po roku
    zwracają mi się koszty refinansowania

    Czyli wydawałoby się korzystnie...

    Z drugiej strony - w ciągu ostatniego roku kurs EUR/CHF wzrósł o ok. 7% więc
    może refinansować na EUR i póżniej przewalutować jeśli EUR/CHF spadnie?

    różnica w oprocentowaniu przy EUR - to 3,16%

    Opcji PLN z uwagi na dużą srate na EUR/PLN nie rozważam...

    Dzięki za uwagi.
    Pozdrawiam.
    b.

  • 2. Data: 2004-03-12 00:57:30
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    hehe... bede musial sobie podpis rozszerzyc ;-)

    b.