eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritumBank i notoryczne opóźnienia w aktualizacji salda rachunku › MeritumBank i notoryczne opóźnienia w aktualizacji salda rachunku
  • X-Received: by 10.49.134.37 with SMTP id ph5mr671182qeb.4.1377595130314; Tue, 27 Aug
    2013 02:18:50 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.134.37 with SMTP id ph5mr671182qeb.4.1377595130314; Tue, 27 Aug
    2013 02:18:50 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!n2no2986322pbg.1!news-out.google.com!rn2ni49481pbc.1!nntp.google.com!fx3
    no5807424qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-m
    ail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 27 Aug 2013 02:18:50 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.67.14.225;
    posting-account=dvCDaQoAAAA0_govNjmFvp7knVclUx5h
    NNTP-Posting-Host: 89.67.14.225
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: MeritumBank i notoryczne opóźnienia w aktualizacji salda rachunku
    From: "az.anonim" <a...@o...pl>
    Injection-Date: Tue, 27 Aug 2013 09:18:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:595371
    [ ukryj nagłówki ]

    Niestety zdarza się to coraz częściej:

    1) wykonuje przelew z innego banku na ROR w Meritum
    2) saldo ROR w meritum aktualizuje się dopiero następnego dnia z datą dnia
    poprzedniego

    Efekt jest taki, że każdorazowo jestem kilka złotych w plecy przez to, że środki są
    zablokowane na ROR (o czym dowiaduję się dopiero następnego dnia) i nie mogę ich
    przelać na 4% rachunek oszczędnościowy.

    Wysyłałem już kilka reklamacji na które dostaję odpowiedzi w stylu:

    "[...] Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności, proszę przyjąć
    przeprosiny.
    Jednocześnie zapewniam, iż Bank podjął odpowiednie działania mające na celu
    wyeliminowanie wystąpienia podobnych sytuacji w przyszłości.
    Wyrażam nadzieję, że powstała sytuacja nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z
    Bankiem"

    Co z kazdym kolejnym tego typu problemem coraz bardziej ociera się o śmieszność.
    Wczoraj po raz kolejny Meritum odciął mi dostęp do kilkudziesięciu tys. złotych...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1