  • 1. Data: 2013-11-06 22:12:44
    Temat: Meritum - opoznienie aktualizacji salda
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dzięki grupie wiem że się zdarza, a nie że wyczyścili mi konto ;)
    <b...@g...c
    om>

    Ostatnią aktualizację salda mam z 31.10.2013 00:00 - czyli jakby nie
    patrzeć pięć dni i 22 godziny temu. Troszkę dużo.

    Czy ten typ tak to ma nagminnie?
    Czy ktoś zauważył jakie było maksymalne opóźnienie?
    Czy potulnie trzeba czekać aż raczą, czy telefon na partyline coś
    pomoże?

    --
    Imka

  • 2. Data: 2013-11-06 22:50:14
    Temat: Re: Meritum - opoznienie aktualizacji salda
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 6 Nov 2013 22:12:44 +0100, Imka napisał(a):

> [...]
    >
    > Ostatnią aktualizację salda mam z 31.10.2013 00:00 - czyli jakby nie
    > patrzeć pięć dni i 22 godziny temu. Troszkę dużo.

    Zwłoka rzędu kilku lub kilkunastu minut jest standardem, ale tak dużej
    jak u ciebie to nigdy nie miałem.
    Czasami zdarzało się, że operacja była wykonywana dopiero na następny
    dzień po zleceniu. Okazało się, ze w Meritum interes zamykają o godz.
    19-tej i zlecenia złożone po tej godzinie realizowane są dopiero
    następnego dnia.
    Generalnie, to bank jest dobry żeby trzymać na nim środki na 4%, ale
    chyba do niczego więcej.

    > Czy ktoś zauważył jakie było maksymalne opóźnienie?
    > Czy potulnie trzeba czekać aż raczą, czy telefon na partyline coś
    > pomoże?

    Nie ma co czekać dłużej, reklamuj!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2013-11-07 00:40:26
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Nov 2013 22:50:14 +0100, Chris94 napisał(a):

    > Zwłoka rzędu kilku lub kilkunastu minut jest standardem, ale tak dużej
    > jak u ciebie to nigdy nie miałem.

    No to swoisty (nie)chlubny rekord...

    > Nie ma co czekać dłużej, reklamuj!

    Obeszło się, jak zwykle zadziała Sprawcza Moc grupy dyskusyjnej.
    "Aktualizacja salda 07.11.2013 00:40"

    thx :)

    --
    Imka

  • 4. Data: 2013-11-07 00:41:43
    Od: Imka <s...@g...pl>

    > Zwłoka rzędu kilku lub kilkunastu minut jest standardem, ale tak dużej
    > jak u ciebie to nigdy nie miałem.

    No to swoisty (nie)chlubny rekord...

    > Nie ma co czekać dłużej, reklamuj!

    Obeszło się, jak zwykle zadziałała Sprawcza Moc grupy dyskusyjnej.