  • 1. Data: 2013-11-05 09:10:29
    Temat: Instalacja aplikacji Getin Mobile - co za dureń to wymyslił!!!!
    Od: m...@g...com

    Witam

    Próbuję od wczoraj zalogować się do Getinonline przez aplikację GetinMobile -
    niestety nie da się.

    Co za idiota wymyslił tę procedurę:

    1) ściągnięcie i zainstalowanie samej aplikacji ok bez problemu

    2) czy i jak mam dodać urządzenie mobilne w bankowości internetowej skoro jest to
    nieaktywne i pisze BRAK AKTYWNYCH URZĄDZEŃ MOBILNYCH - jak nadać PIN

    3) Co to za tworzenie profilu - jakie są tam loginy i hasła - czy takie jak do
    bankowości internetowej

    totalny IDIOTYZM

  • 2. Data: 2013-11-05 10:23:17
    Od: jj <p...@w...pl>

    > 1) ściągnięcie i zainstalowanie samej aplikacji ok bez problemu
    > 2) czy i jak mam dodać urządzenie mobilne w bankowości internetowej skoro jest to
    nieaktywne i pisze BRAK AKTYWNYCH URZĄDZEŃ MOBILNYCH - jak nadać PIN

    To się samo aktywuje jak się zalogujesz z komórki

    > 3) Co to za tworzenie profilu - jakie są tam loginy i hasła - czy takie jak do
    bankowości internetowej

    Nie wiem po co profil, zostawilem domyslny. Login i hasło jak do strony getinonle.pl.
    Zalogowalem sie bez problemu

    > totalny IDIOTYZM
    NIe jest tak zle :)

  • 3. Data: 2013-11-05 10:30:16
    Od: m...@g...com

    Nie wiem po co profil, zostawilem domyslny. Login i hasło jak do strony getinonle.pl.
    Zalogowalem sie bez problemu
    ,

    No ale zaraz wymusił zmianę hasła nie wiem o co biega!!!

  • 4. Data: 2013-11-05 14:49:52
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-11-05 10:23, jj pisze:

    > Nie wiem po co profil, zostawilem domyslny. Login i hasło jak do strony
    getinonle.pl. Zalogowalem sie bez problemu

    za pomocą jednej apki można się zalogować na różne konta, np ja mam 2x
    konto z kartą dla kierowców i jedno konto z tanimi zakupami.
    I do tego właśnie są te profile

    --
    pozdrawiam
    Marcin