eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Meritum - olewka klienta?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2010-02-27 09:11:53
    Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>


    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
    news:hmaigf$5bi$2@news.interia.pl...
    > "Meehoo" news:hm9k01$fde$1@inews.gazeta.pl
    >
    >> Może warto tym się zainteresować w takim razie? :-)
    >> http://www.promocja.meritumbank.pl/
    >> Nie będziesz musiał o nic pytać w mailach, tylko sobie wszystko przez
    >> bankowość elektroniczną założysz.
    >
    > OK, tyle że mój problem (albo nie problem) polega na tym, że nie chcę
    > otwierać kolejnego rachunku.
    >
    Ten rachunek jest calkowicie bezplatny i pewnie dlugo bedzie, gdyz pojawiaja
    sie kolejni konkurenci FM i tez rachunki sa bezplatne. Karty nie musisz
    zamawiac, bo i po co a do lokat masz wtedy pelna samoobsluge. Zawsze wole
    normalny system bankowosci el. niz nakladki w stylu Open, no ale skoro daja
    np na 3-mies. lepsze warunki niz Meritum to tez korzystam. Jezeli mam
    rownorzedne oferty to zawsze wybieram pelna samoobsluge przez internet.
    Generalnie nie lubie czegos takiego jak z tym Openem, ze majac konto
    internetowe w Getinie nie moge otwierac dobrych lokat, tylko pokrecona
    filozofia p. Czarneckiego 'zmusza' mnie do korzystania z posrednika, ktory
    ma za zadanie probowac mi cos tam jeszcze wscisnac, jakis produkt
    wysokodochodowy dla nich. Innego wyjasnienia niestety nie znajduje dlaczego
    miedzy bankiem a mna musi siedziec posrednik.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1