  • 11. Data: 2003-05-19 20:32:35
    Temat: Re: Mbank i fajny kawał
    Od: Piotr Czerewko <p...@k...chip.pl>

    > Rubmburak "Daniel Jacak"

    i burak i kartofel.

  • 12. Data: 2003-05-20 06:43:06
    Od: "Krzys" <s...@h...pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3ec92abf$1@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "wasyl" <...@y...com> napisał w wiadomości
    > news:bab8hf$a77$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > PS.
    > jak ktoś trzyma hasło na kartce,
    > to nie powinien mieć pretensji do Banku

    wiec gdzie zapisac haslo z znakow nielogiczych, cyferek itp?
    w glowce?
    przypomne o zmanach hasla co jakis czas/kwartal

  • 13. Data: 2003-05-20 08:02:04
    Od: "Przemek Jaroszewski" <p...@c...pl>

    Użytkownik "Krzys" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > wiec gdzie zapisac haslo z znakow nielogiczych, cyferek itp?
    > w glowce?
    > przypomne o zmanach hasla co jakis czas/kwartal

    Polecam: http://www.cert.pl/PDF/dobre_haslo.pdf

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 14. Data: 2003-05-20 09:11:08
    Od: "diuk" <p...@d...com.pl>

    Podpatrzyłem wczoraj, gdzie kumpel trzyma klucze do mieszkania. Zrobiłem
    dziś kopię i chcę mu teraz wykręcić jakiś numer. Może zostawię otwarte
    drzwi, a może odkrecę wodę i zatkam zlew? Ale wpadnie w drgawki ;). Co mogę
    mu jeszcze zrobić żeby były fajne jaja ?
    rumBURAK

  • 15. Data: 2003-05-20 15:39:07
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Krzys" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > wiec gdzie zapisac haslo z znakow nielogiczych, cyferek itp?
    > w glowce?

    Jak nie możesz zapamiętać hasła, to nie korzystaj
    z banków gdzie jest to niezbędne.
    Podpisując umowę z bankiem zobowiązałeś się
    do dochowania należytej staranności.
    Prezchowywanie hasła na kartce (w postaci jawnej)
    dostępnej dla "kolegi" jest objawem całkowitego braku wyobraźni ;-(

    > przypomne o zmanach hasla co jakis czas/kwartal

    mBank tego nie wymusza.

    BAH

  • 16. Data: 2003-05-20 16:13:37
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]
    > Prezchowywanie hasła na kartce (w postaci jawnej)
    > dostępnej dla "kolegi" jest objawem całkowitego braku wyobraźni ;-(

    Jezeli sprawa dotyczy 'kolegi' to duzej roznicy nie ma czy
    haslo zapiszesz na kartce czy zapamietasz. Przeciez
    zostaje on (chyba) od czasu do czasu w pokoju sam.
    Wtedy moze zainstalowac keyloggera.
    Bo kto zostawiajac komputer z kolega wyloguje sie
    ze swojego konta (pomijajac fakt, ze znaczna czesc
    domowych komputerow ma win 9x i nie ma po co sie wylogowac)?

    Kolega to jednak osoba, ktorej troche ufam i nie podejrzewam, ze jak
    wyjde na chwile z pokoju to wyciagnie urzadzonko do zczytywania
    paskow kart, nie wyciagnie mi pieniedzy czy dokumentow z portfela,
    czy chociazby nie powysyla glupich maili do wszystkich w ksiazce adresowej
    programu pocztowego.

    Jednak jak widac po buraku, ktory rozpoczal ten watek
    zawsze trzeba sie pilnowac.
    A najlepiej olac znajomosci z takimi burakami, tylko czasami
    nie od razu to wiadomo.

    Chociaz zgadzam sie, ze lepiej zapamietac haslo niz
    zapisywac (np. na wypadek wlamania do mieszkania).

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 17. Data: 2003-05-20 16:15:18
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Krzys" <s...@h...pl> writes:

    > Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > wiec gdzie zapisac haslo z znakow nielogiczych, cyferek itp?
    > w glowce?

    Tak. Wziąć kartkę, zmienić na zapamiętywalne, kartkę zniszczyć.

  • 18. Data: 2003-05-20 17:44:16
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze swojego konta (pomijajac fakt, ze znaczna czesc
    > domowych komputerow ma win 9x i nie ma po co sie wylogowac)?

    Można użyć wygaszacza na "hasło"

    BAH

  • 19. Data: 2003-05-20 18:00:29
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Można użyć wygaszacza na "hasło"

    Ale trzeba go recznie wlaczyc gdy sie wychodzi z pokoju
    (chyba, ze nie dotykales przez dluzszy czas klawiatury czy myszki).
    A tego IMHO w domu nie wiele osob stosuje.

    Jakis czas temu na urodziny kolezance napisalismy
    program wyswietlajacy zyczenia i zainstalowalismy gdy
    na chwile wyszla z pokoju. Wiec gdybysmy byli odpowiednie buraki
    to mogliubysmy keyloggera zainstalowac bez problemu.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 20. Data: 2003-05-21 04:35:19
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    r...@o...pl napisał:
    > pozdrówka,
    > podpatrzyłem ( z kartki )wczoraj ID i hasło kumpla do mbanku - działa. Ma na
    > koncie cos ponad 5600 zł. I chcę mu teraz wykręcić jakiś numer. nie mogę
    > sobie przelać kasy bo program chce jakieś kody jednokrotne. I nic nie moge
    > zrobić. Ale wpadłem na fajny pomysł że całą kasę wyślę mu do TEPSY albo do
    > ENERGETYKI bo ma takie przelewy. Ale wpadnie w drgawki ;). Co mogę mu jeszcze
    > zrobić żeby były fajne jaja ?
    >
    > Rubmburak "Daniel Jacak"

    A z takim poczuciem "humoru" to Ty w ogóle jeszcze masz jakichś kolegów?