  • 1. Data: 2004-10-28 13:02:40
    Temat: Max z bankomatu..
    Od: "lool" <k...@l...pl>

    Jakie jest maximum wypłaty z bankomatu? Minimum - to znamy. Zakładam, ze nie
    mam w banku ustawionych limitów. Podejzewam, ze tyle, ile jest akualnie w
    bankomacie. Znajomy twierdził, ze wybierał jednorazowo 9 kpln.. Czy to
    moziliwe? Tak wogole, to ile moze byc w bankomacie (srednio)? Ostatnio
    widziałem gosków jak wymieniali kasetkę. Trwało to z 5 minut. Kasetka tak
    gdzies za 20 na 20 na 10 cm. Metalowa.. Nie chce okradac bankomatu, ale
    ciekawi mnie ten temat ;).

    pozdr

  • 2. Data: 2004-10-28 13:11:04
    Temat: Re: Max z bankomatu..
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    lool wrote:

> [...]
    > z 5 minut. Kasetka tak gdzies za 20 na 20 na 10 cm. Metalowa.. Nie
    > chce okradac bankomatu, ale ciekawi mnie ten temat ;).

    Maximum to ok 40 do 45 banknotów w zalężności od typu bankomatu
    pomnóż to prze 200 PLN

  • 3. Data: 2004-10-28 15:59:29
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Maximum to ok 40 do 45 banknotów w zalężności od typu bankomatu
    > pomnóż to prze 200 PLN

    Chyba nie do konca o to chodzilo autorowi postu.

    Do bankomatu laduje sie ok 500 tys - 1 mln zl.
    Na raz mozesz wybrac od 30 do 40 banknotow czyli 3000-4000 zl,
    tyle miesci sie w szczelinie. Nie znam bankomatu, do ktorego
    wkladane bylby banknoty 200-zlotowe. Jezeli masz karte bez
    limitu mozesz powtarzac operacje dowolna ilosc razy (zakladajac,
    ze nie masz tez limitu na ilosc wyplat gotowkowych dziennie).

    Ogolnie wybranie kwoty wiekszej od kilku tys zl jest juz
    klopotliwe przy uzyciu bankomatu.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2004-10-28 16:02:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Do bankomatu laduje sie ok 500 tys - 1 mln zl.
    > Na raz mozesz wybrac od 30 do 40 banknotow czyli 3000-4000 zl,
    > tyle miesci sie w szczelinie.

    Hmmm - mnie się udało wybrać na raz 5k kartą Inteligo.

  • 5. Data: 2004-10-28 20:11:13
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Hmmm - mnie się udało wybrać na raz 5k kartą Inteligo.

    Ooo, w setkach rozumiem? Siakis nowy bankomat musial byc,
    ze az 50 banknotow wypluc potrafil.

  • 6. Data: 2004-10-28 22:03:08
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ooo, w setkach rozumiem? Siakis nowy bankomat musial byc,
    > ze az 50 banknotow wypluc potrafil.

    Akurat wczoraj próbowałem wyjąć 2500 (PKO),
    napisał, ze z przyczyn technicznych nie moze takiej kwoty wypłacić,
    zgodził się na 2000, po czym wypłacił 40x50zł.

  • 7. Data: 2004-10-29 09:05:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wilczek wrote:

    > Ooo, w setkach rozumiem? Siakis nowy bankomat musial byc,
    > ze az 50 banknotow wypluc potrafil.

    Tak stówami i rzeczywiście był z tych nowszych.

  • 8. Data: 2004-10-30 15:35:26
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lool" <k...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widziałem gosków jak wymieniali kasetkę. Trwało to z 5 minut. Kasetka tak
    > gdzies za 20 na 20 na 10 cm. Metalowa.. Nie chce okradac bankomatu, ale

    mam konto w Inteligo i zwykla vise electron - bez limitu. Jak kupowalem
    samochod to z jednego bankomatu udalo mi sie wyciagnac 27 tys zł - 270
    banknotow po 100. Z tym, ze bankomaty PKO BP wyplacaja max 4 tys zł
    jednorazowo, wiec trzeba kilka razy robic podejscie. Wiec jesli chodzi o
    jednorazowa wyplate w PKO to 4 tys, ale jak nie masz limitu i masz $ na
    koncie, to teoretycznie mozesz wyplacic do konca kasy w bankomacie jako
    krotnosc tych 4 tys zł.

    Pozdro
    Paweł

    Paweł