  • 1. Data: 2002-04-12 16:15:21
    Temat: Marcowe zwierciadło grupu pbb
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Czcigodni czciciele banków !

    Minął kolejny miesiąc. Więc bez zbędnych słów podsumujmy miniony miesiąc.
    Analiza poniższa obejmuje okres od 1-03-2002 00:00:00 do 31-03-2002 23:59:59.
    luty marzec
    Listów 7 914 6 378
    Listów/dzień 283 206
    Linii 301 002 233 524
    Bajtów 12 131 953 9 437 561
    liczba bajtów/list 1 533 1 480

    W marcu wyraźnie opadła pisanomania. Tylko 206 listów dziennie i do tego
    stały sie nieco 'lżejsze'. Tak trzymać !

    Jak pracujecie w ciągu tygodnia.
    listów - średnio na 1 dzień
    Luty Marzec
    Pon 319 228
    Wto 298 253
    Śro 304 253
    Czw 269 252
    Pią 371 247
    Sob 209 118
    Nie 204 119
    W marcu pracowaliście bardziej równomiernie przez pierwsze 5 dni a w weekend
    wyraznie zwolniliście. Brawo.

    A jak z intesywnością pisana w ciągu dnia ?.
    Godzina Luty Marzec
    W marcu pracowaliscie podobnie jak w lutym
    Produkcja listów pomiędzy 3 i 6 rano wyraźnie zamiera. Po 6-tej coraz więcej
    osób nie moze spać, choć większość zabiera się do roboty (pisania) dopiero o
    dziewiątej. Szczyt swojej twórczości osiągacie o 11-tej. Aktwyność w pisaniu
    listów w marcu wyrażnie przeniosła się na godziny pracy.

    Liczba osób, które napisały choć jeden list - 1003

    Liczba Liczba osób, które napisały
    listów określoną po lewej stronie liczbę listów
    1 417
    2 171
    3 102
    4 64
    5 51
    6 32
    7 18
    8 11
    9 19
    10 9
    Łącznie 894 osób (81%) , które napisały co najwyżej 10 listów, wysłało
    razem 2243 listy ( 35 %). Resztę uzupełnili rekordziści

    "AMRA" <a...@a...com> 575
    "blad" <b...@W...pl> 202
    "minik" <m...@m...net> 156
    "Witek" <w...@p...onet.pl> 156
    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) 154
    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> 137
    "MK" <m...@i...pl> 126
    "Kasia" <K...@e...pl> 99
    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> 93
    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> 88
    "minik" <m...@n...org> 85

    Sumarycznie tych 11 osób napisało 1871 listów co stanowi 29.3 % wszystkich
    listów a więc więcej niż w lutym( 27.2 %).
    Skład osobowy tej listy jest w znacznym stopniu inny niz
    w lutym. Tylko super rekordzista, mimo składanej deklaracji,
    nie ma zamiaru zmiejszyć tempa i dalej wyprzedza pozostałych.
    Przebojem weszła do pierwszej 10-ki jedyna dziewczyna na tej liscie.
    Pojawił się również problem użycia róznych adresów przez te same
    osoby. Proszę porównać pozycje 3 i 11. Również niektóre inne
    osoby, które były w lutym w 11-sce zaczęly używać różnych adresów.
    Czyżby kolejna odsłona maskowania swojej osoby?.
    Rekordzista w maskowaniu jest jednak :
    <n...@p...onet.pl> 47
    <n...@p...onet.pl> 33
    <n...@p...onet.pl> 33
    <n...@p...onet.pl> 31
    <n...@p...onet.pl> 28
    <n...@p...onet.pl> 24
    <n...@p...onet.pl> 19
    <n...@p...onet.pl> 11
    <n...@p...onet.pl> 2
    razem 233

    Zastanowiło mnie gdzie to może mieszkac taki autor, który tak bardzo nie chce
    ujawnić swojej tożsamości. Jasnowidz w takich przypadkach bierze fotografią lub
    list osoby poszukiwanej i 'widzi' gdzie taka osoba przebywa.
    Postanowiłem więc wpatrywać się intesywnie w listy niusyaza. Tak, tak wpadłem w
    trans. Zacząłem widzieć!. Popatrzyłem na zachód a tam park krajobrazowy. Jaki
    cudny las. Popatrzyłem nieco bardziej na północ, na skraju horyzontu no jakieś
    20 kilometrów stąd zobaczyłem duuże miasto a w nim drużynę ligową, ktora ledwo
    przędzie.
    Popatrzyłem na wschód a tam piękne duże i długie jezioro. Niestety na tym seans
    się skończył. Czy może mi ktoś powiedzieć, czy istnieje takie miejsce na świecie
    ?

    Analiza treści listów została zdecywanie poprawiona. Wyrzucono przedewszystkim
    wszelkie cytowania (było z tym kłopoty}.
    O czym pisaliście
    naglowki Treśc listu
    "bank " 812 1003
    kredyt 418 843
    rachun 105 787
    klient 56 693
    konto 249 677
    przelew 159 671
    procent 38 437
    bankomat 61 405
    odset 142 342
    prowizj 139 297
    lokat 54 221
    debet 11 146
    ror 61 123
    ubezpiecz 0 99
    Oczywiście o bankach, kredytach, o swoich rachunkach, kontach, przelewaniu z
    konta na konta i z powrotem, jakie ze swoich oszczedności macie odsetki, czy nie
    zjedzą was prowizje, jakie są lokaty, w debet rzadko wpadacie i rorów to nie
    uzywacie, a ubezpieczeniu rzadko myślicie. Czyli wszystko w porządku. To jest
    właśnie temat tej grupy.

    karty 132 633
    visa 128 172
    maestro 20 83
    classic 43 33
    "visa electron" 31 24
    "visa classic" 27 22
    Kartami też jak widać zajmowaliście sie intesywnie

    mbank 744 661
    inteligo 556 506
    pekao 220 398
    citi 250 301
    wbk 214 293
    pko 154 276
    "bz " 220 59
    "bz wbk" 49 43
    bz-wbk 1 8
    bzwbk 140 161
    bre 85 248
    lukas 172 202
    fortis 175 189
    bsk 166 170
    "bp " 66 152
    "bph " 89 52
    "pbk " 48
    bphpbk 8 20
    bph-pbk 12 4
    "bph pbk" 0 11
    millenium 43 46
    "bank za" 68 45
    vw 24 40
    nordea 8 36
    lgnet 18 28
    volksw 3 7
    Intesywnośc dyskusji o Inteligo zmniejszyła się znacznie i spadło ono na drugie
    miejsce. Ale również o mbanku mówiliście znacznie mniej i teraz pozostałe banki
    nie są już w drugiej lidze.

    A co was boli ?
    "nie dziala" 4 60
    zlodzie 37 44
    padlo 0 16
    No oczwiście 'nie działa' nasz ukochany bank i padło połaczenie do niego. To
    nic, że za 5 minut wszystko wraca do normy.
    A wogóle tragedia, w naszym drogim banku zamieszkali złodzieje. Łapać ich.

    Jak zażarta była dyskusja. Czyli jak długi byłe poszczególne wątki. Oto czołówka

    Tytuł Długość wątku
    paranoja polskiego prawa 122
    Co zrobic jesli karta jest kradziona ? 115
    mBank odstawia jaja 105
    kobieta i mBank ... 83
    najgorsze banki - ktore to? 74
    Jaki bank zamiast BSK ? 67
    Fortis wycofuje sie rakiem... 59
    platnosci w internecie 59
    Przepraszamy, ale nasze centrum ... 45
    Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!! 44
    We wszystkich tych wątkach na końcu dyskutowało się jednak na zupełnie inny
    temat. A może by tak zmienić temat watku gdy odpowiadamy niezupełnie na temat ?

    Miłej pracy życzę tym co właśnie zabierają się do pisania oraz dla tych co
    będa to czytać w czasie weekendu a pozdrowienia dla wszystkich pozostałych

    marian otremba

  • 2. Data: 2002-04-12 19:50:07
    Temat: Re: Marcowe zwierciadło grupu pbb
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > "AMRA" <a...@a...com> 575
    > "blad" <b...@W...pl> 202
    > "minik" <m...@m...net> 156

    gratukuje AMRA!, ale gdzies mi wcielo mojego ulubenca w tym zestwieniu ;)

    --JaKi

  • 3. Data: 2002-04-13 18:27:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Marian Otremba" <m...@z...polsl.gliwice.pl> wrote in message
    > mbank 744 661
    > inteligo 556 506
    > pekao 220 398
    > citi 250 301

    Czy można prosić o MultiBank? Ostatnio go tutaj dużo :-)))

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-04-15 11:15:55
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Marian Otremba napisał(a):
> [...]
    > osoby, które były w lutym w 11-sce zaczęly używać różnych adresów.
    > Czyżby kolejna odsłona maskowania swojej osoby?.

    moze dlatego ze z onetu na newsy mozna wyslac chyba tylko 10 listow
    dziennie

    Robert

  • 5. Data: 2002-04-15 11:59:56
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > moze dlatego ze z onetu na newsy mozna wyslac chyba tylko 10 listow
    > dziennie

    ze strony tak, z OE i innych tego typu bez ograniczenia

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-04-15 21:50:47
    Od: Marian Otremba <m...@p...gliwice.pl>

    Krzysztof Kowalski napisał:

    > Czy można prosić o MultiBank? Ostatnio go tutaj dużo :-)))

    Można, ale dopiero za dwa dni, bo jestem 'w terenie'.
    Ewentualne inne propozycje mogę też dołączyć.

    marian otremba

  • 7. Data: 2002-04-17 16:26:49
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Krzysztof Kowalski napisał:

    > Czy można prosić o MultiBank? Ostatnio go tutaj dużo :-)))

    Proszę bardzo. Multibank i kilka innych :

    Luty Marzec
    banki: nagłówki treść listu nagłówki treść listu
    multibank 141 146 96 125
    raiffeisen 10 15 2 7
    karty :
    vc 21 112 75 103
    ve 19 122 44 99

    marian otremba

  • 8. Data: 2002-04-19 09:50:34
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Marian Otremba" <m...@z...polsl.gliwice.pl> wystukał cos
    takiego:

    > Tylko super rekordzista, mimo składanej deklaracji,
    > nie ma zamiaru zmiejszyć tempa i dalej wyprzedza pozostałych.
    > Przebojem weszła do pierwszej 10-ki jedyna dziewczyna na tej liscie.

    THX - może gdybym nie pracowała, tylko studiowała ( i to w dodatku na SGH
    :-))) próbowałabym "pobić" AMRA (oczywiście delikatnie :-))) Niestety nie
    mam czasu ze względu na pracę - i nie mam tez takich ambicji. Ale to
    zestawienie miło mnie zaskoczyło :-))

    Pozdroofka

  • 9. Data: 2002-04-19 11:28:40
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Marian Otremba" <m...@z...polsl.gliwice.pl> wystukał co
    następuje:

[...]

    No nie wiem ... mnie to miasto ze "spadajacą" drużyną i położonym dłuugim i
    dużym jeziorkiem kojarzy się z Włocławkiem ??? Tylko nie wiem czy tam jest
    jakiś park krajobrazowy - bo piękne lasy są dużo bardziej na północ od
    Włocławka - w Borach Tucholskich :-)))

  • 10. Data: 2002-04-19 17:39:18
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Kasia była łaskaw zauważyć dziwny post i odpowiedziała wte słowa:

> [...]
    > dużym jeziorkiem kojarzy się z Włocławkiem ??? Tylko nie wiem czy tam jest
    > jakiś park krajobrazowy - bo piękne lasy są dużo bardziej na północ od

    No cóż ja miałem tylko widzenie. Twoja propozycja jak sama zauważyłaś nie jest
    jeszcze dobrze dopasowana do mojej wizji. Innym tez jakoś się nie kojarzy.
    Widocznie geografia nie kojarzy sie z bankami. Autor jak na razie nie
    wypowiedział się o poprawności wizji. No ale od 2.04 napisał dopiero 3 listy i
    stąd niezauważył, że o nim mowa. Widocznie po marcowych wagarach posłali go do
    szkoły.

    marian otremba