  • 11. Data: 2010-05-05 20:51:11
    Temat: Re: Mały kredyt na działalność - gdzie?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-05, Kris <k...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Dobra
    > Niech tata pójdzie do Skoku Stefczyka. Weźmie ze sobą: nip, regon, wpis do
    > ew, 6 ostatnich wpłat podatku, 6 ostatnich wpłat zus i pit za 2009 rok.
    > Jak bedzie miał zdolnośc kredytową i brak "zlych" wpisów w BIK to te 15tys
    > powinien dostac w ciagu jednego dnia.

    To są te przyjazne i uproszczone procedury? O.o

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2010-05-05 21:02:36
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > To są te przyjazne i uproszczone procedury? O.o

    W Providencie będzie dużo prościej ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2010-05-06 05:50:24
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    glang <g...@o...pl> dared to write:

    > tak mi się jeszcze przypomniało że koleżanka z OPENFINANCE chwaliła się
    > jakimś kredytem pod hipotekę. żadnych kwitów zaśiwadczeń itp "tylko"
    > hipoteka na nieruchomości
    > warunki bardzo przyzwoite

    Pożyczka hipoteczna - też jest opcja. Wiele banków to ma w ofercie.
    k.

  • 14. Data: 2010-05-06 07:13:38
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > On 2010-05-05, Kris <k...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To są te przyjazne i uproszczone procedury? O.o

    A jak sobie wyobrazasz inaczej?
    Przychodzisz do banku mówisz : "mam działalność dochody 5tys miesiecznie
    prosze o pożyczke" i dostajesz na ładne oczy?
    Nip regon wpis to takie minimum aby bank miał pojecie jakiego typu i od
    kiedy działalność prowadzisz. Te dokumenty każdy prowadzący działalność ma
    "pod ręka" i nie musi biegać po żadnych urzędach aby je uzyskać
    Dowody wpłat us i pit za rok ubiegły pozwola w jakiś sposób oszacować
    dochody- i to równiez mozna sobie via net wydrukowac w domu bez zbednej
    fatygi
    Wolałbyś aby w zamian bank domagał się "zaswiadczenia z US o wysokosci
    osiagnietego przychodu/dochodu/ zapłaconego podatku" + bilanse+ biznes plan+
    koncesje i kilkanascie innych papierków

    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-05-06 07:34:18
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tak mi się jeszcze przypomniało że koleżanka z OPENFINANCE chwaliła się
    > jakimś kredytem pod hipotekę. żadnych kwitów zaśiwadczeń itp "tylko"
    > hipoteka na nieruchomości
    > warunki bardzo przyzwoite

    Czy dla kwoty 15tys warto bawic się z wpisami na hipoteke itp.
    Gość nie chce iść do ZUS i US po zaświadczenia to i zapewne nie zechce póść
    do sądu po odpis z KW a np u nas zaswiadczenia z zus i us dostaje się "od
    ręki" a na odpis z KW trzeba czekac nawet dwa tygodnie czasami.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-05-06 09:31:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-06, kris <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > A jak sobie wyobrazasz inaczej?
    > Przychodzisz do banku mówisz : "mam działalność dochody 5tys miesiecznie
    > prosze o pożyczke" i dostajesz na ładne oczy?

    To czemu gość na etacie potrafi dostać kredyt/kartę na piękne oczy
    (czyt. na *oświadczenie* o dochodach)?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2010-05-06 10:00:12
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > To czemu gość na etacie potrafi dostać kredyt/kartę na piękne oczy
    > (czyt. na *oświadczenie* o dochodach)?

    Bo bank dzwoni do pracodawcy i ten potwierdza fakt zatrudnienia i wysokość
    osiąganych dochodów.
    Jeśli pracodawca odmówi potwierdzenia to niestety ale klient musi dostarczyć
    zaswiadczenie o zarobkach wystawione przez pracodawce ew. wyciag z konta lub
    druki zusowskie.
    Ale zgadzam się w jednym: czasami szybciej i prosciej kredyt dostanie
    sprzedawczyni z małego osiedlowego warzywniaka niz włascicielowi tego
    warzywniaka.

    Krzysiek

  • 18. Data: 2010-05-06 10:03:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 6 May 2010 09:13:38 +0200, kris napisał(a):

    > Dowody wpłat us i pit za rok ubiegły pozwola w jakiś sposób oszacować
    > dochody- i to równiez mozna sobie via net wydrukowac w domu bez zbednej
    > fatygi

    Wpłacam niecałe 200 zł miesięcznie ryczałtu 3%, oszacuj moje dochody.
    Śmiało :)

    --
    best regards,
    scream

  • 19. Data: 2010-05-06 10:07:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-06, kris <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Bo bank dzwoni do pracodawcy i ten potwierdza fakt zatrudnienia i wysokość
    > osiąganych dochodów.

    Nie zawsze.
    A bank nie może do US zadzwonić i zweryfikować wysokości osiąganych dochodów? :)

    > Jeśli pracodawca odmówi potwierdzenia to niestety ale klient musi dostarczyć
    > zaswiadczenie o zarobkach wystawione przez pracodawce ew. wyciag z konta lub
    > druki zusowskie.

    Mam akurat prowników. Jeden właśnie dostał kredyt gotówkowy na samochód.
    Żadnych telefonów, ani papierków z mojej strony/do mnie nie było.

    > Ale zgadzam się w jednym: czasami szybciej i prosciej kredyt dostanie
    > sprzedawczyni z małego osiedlowego warzywniaka niz włascicielowi tego
    > warzywniaka.

    Otóż to. Szybciej, prościej i przy dużo mniejszej ilości papierzysk.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2010-05-06 10:07:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-06, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Mam akurat prowników. Jeden właśnie dostał kredyt gotówkowy na samochód.
    > Żadnych telefonów, ani papierków z mojej strony/do mnie nie było.

    ..."pracowników" miało być oczywiście. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl