  • 21. Data: 2010-05-06 10:21:30
    Temat: Re: Mały kredyt na działalność - gdzie?
    Od: "m" <...@n...pq>

    news:1e7xkx6i4pg33.9i7087vlncze.dlg@40tude.net...
    > Wpłacam niecałe 200 zł miesięcznie ryczałtu 3%, oszacuj moje dochody.
    > Śmiało :)

    Z tej działalności znikome
    a jakie masz lewizny?

  • 22. Data: 2010-05-06 10:37:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-06, m <...@n...pq> wrote:

    [...]

    > Z tej działalności znikome
    > a jakie masz lewizny?

    Przychód ma na poziomie ponad 6600 zł. To nie jest "znikome".
    Tylko teraz określ z tego *dochód*, skoro to ryczałt. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2010-05-06 10:40:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Otóż to. Szybciej, prościej i przy dużo mniejszej ilości papierzysk.

    Trzeba w tym warzywniaku przyjmowac zaplate kartami i wplacac pozostale
    utargi do banku, dadza takze wlascicielowi - na podstawie wplywow :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2010-05-06 10:55:52
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Wpłacam niecałe 200 zł miesięcznie ryczałtu 3%, oszacuj moje dochody.
    > Śmiało :)

    Teoretycznie wg przeliczników stosowanych w niektórych bankach twój dochód
    to 2500-3000zł
    Przyjełem ze rocznie wpłacasz 2400zł podatku PPE(12*200zł)
    Czyli zdolność kredytowa całkiem przyzwoita
    40 000zł kredytu gotówkowego na 5 lat nie powinno byc wiekszym problemem.

    Krzysiek

  • 25. Data: 2010-05-06 11:06:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 6 May 2010 12:21:30 +0200, m napisał(a):

    > Z tej działalności znikome

    Naucz się liczyć :)

    --
    best regards,
    scream

  • 26. Data: 2010-05-06 11:09:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 6 May 2010 12:55:52 +0200, kris napisał(a):

    > Teoretycznie wg przeliczników stosowanych w niektórych bankach twój dochód
    > to 2500-3000zł

    Niestety, pudło.

    > Przyjełem ze rocznie wpłacasz 2400zł podatku PPE(12*200zł)

    I zapomniałeś jeszcze o odliczeniu składki zdrowotnej (a to ponad drugie
    tyle).
    Pozatym w przypadku ryczałtu nie da się określić dochodu gdyż nic nie wiemy
    o kosztach.

    --
    best regards,
    scream

  • 27. Data: 2010-05-06 12:21:50
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Niestety, pudło.

    Ale ja nie liczyłem Twoich faktycznych dochodów bo tego przy ryczałcie nie
    sposób policzyc(tak samo przy karcie podatkowej)Ja liczyłem tak jak niektóre
    banki.
    To ryczałt wiec dokładnych dochodów nie policzysz więc banki przyjeły pewne
    wskażniki procentowe

> [...]
    > tyle).
    > Pozatym w przypadku ryczałtu nie da się określić dochodu gdyż nic nie

    J.w
    Policzyłem, Twój dochód tak jak bym to normalnie liczył robiąc oferte dla
    klienta.
    I to co wyliczyłem jest jak najbardziej realne i kwota ok 40000zł na 60mcy
    jest mozliwa do uzyskania. A kwota może byc nawet większa kwota tylko przy
    dodatkowym zabezpieczeniu(poreczyciel)

    Krzysiek

  • 28. Data: 2010-05-06 13:49:34
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > On 2010-05-06, m <...@n...pq> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Przychód ma na poziomie ponad 6600 zł. To nie jest "znikome".
    > Tylko teraz określ z tego *dochód*, skoro to ryczałt. :)

    200zł PPE miesięcznie to jest przy przychodzie na poziomie 158000 rocznie
    czyli ok 13000zł miesięcznie przy stawce ryczłtu 3%
    Nie wziełes pod uwagę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

    Krzysiek

  • 29. Data: 2010-05-06 14:02:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Niestety, pudło.

    Tak na szybko;)
    Mniej wiecej tak wygląda twój pit roczny jesli płacisz 200złPPE przy stawce
    3%

    http://www.voila.pl/241/3kq86/

    Czyli obroty całkiem przyzwoite jak do kredytu gotówkowego.

    Krzysiek